Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, maar als hij al een spider III heeft staan thuis gaat hij met zelfs een pod X3 niets zijn.josuwa zei:Ge kunt beginnen met een Epiphone of Fender strat ofzo(mex dan wel)...
Check hun site voor een model dat u aanstaat, neem ze eens vast en denk eens na op wat voor nek je wilt spelen (dikker, dunner)
//edit: en @ POD2.0. POD2.0 heeft niks meer dan PP
om te zwijgen van dat dink te tweaken zonder PC.
Sick` zei:josuwa: het is al even geleden dat ik een 2.0 had, maar als ik nu een pocket pod hoor, dan hoor ik dat die veel minder bass en definitie heeft dan de 2.0 ... kan natuulijk zijn dat ik ondertussen beter ben beginnen horen en verwend ben met mijn X3om te zwijgen van dat dink te tweaken zonder PC.
klaaszor: ik zou eerder eerst voor een andere amp gaan dan voor een stompbox, ik denk dat je van een Cube 30X veel meer plezier (en zeker meer bass) gaat hebben.
Maarja, best blijft dat je ergens gaat testen, want uw smaak is de mijne of die van iemand anders niet![]()
imho gaat dat niet zoveel doen, voor je iet of wat mooie ronde klank (met bas dus) uit je amp krijgt heb je een 12" speaker nodig lijkt mij (en dan liefst een V30 speakerSick` zei:klaaszor: ik zou eerder eerst voor een andere amp gaan dan voor een stompbox, ik denk dat je van een Cube 30X veel meer plezier (en zeker meer bass) gaat hebben.
Maarja, best blijft dat je ergens gaat testen, want uw smaak is de mijne of die van iemand anders niet![]()
).de jerre zei:imho gaat dat niet zoveel doen, voor je iet of wat mooie ronde klank (met bas dus) uit je amp krijgt heb je een 12" speaker nodig lijkt mij (en dan liefst een V30 speaker).

12" open back is nog beter, om dan uiteraard nog maar te zwijgen van 12" closedSick` zei:Geen idee wat een 12" speaker geeft, maar kan wel garanderen dat de 10" closed back van een cube 30x VEEL meer bassen geeft dan de 8" open back van de spider ... als je dat al bassen kan noemen![]()

