Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.
.
TTC zei:Denk eraan om een 2de ibanez te kopen, ben serieus aan het geilen op een Ibanez RGA 121 NTF![]()


) omdat we onze 2 zangers eruit hebben gelaten



de jerre zei:ah, ik wist niet dat we met 3 waren die een EX-400 hadden
Mensen die trouwens iemand kennek die een Epiphone Les Paul Standard in cherry sunburst verkopen (zo eentje dus) laat maar iets weten! (liefst wel de plus top)
Grtz,
Jerre
tgoh, nie echt nee, maar die Epi's hebben de reputatie van da er hier en daar een slechte tussenzit en da je ze dus moet testen en als die uit duitsland komt wordt da laatste nogal moeilijk.*DeFees* zei:383 is toch niet zo veel money?
Allez ja, hier in België rippen ze u nog af door der 240 voor te vragen 2ehands wijze van spreken![]()

Skoran zei:Zijt ge er niet tevreden van?

fuze zei:Hoi gasten!
Ik wil nu niet origineel zijn en een typische beginnerpost maken, maarja er ziet niets anders op.
Situatie:
Op mijn 14e ofzo een halfjaartje gitaar gespeeld, in groepsles (jeuj powerchords). Was toen zowat alle stijlen door elkaar dus veel leerrijk heb ik er niet uitgehaald.. Altijd erg gevonden (amateuristische docenten) maar aangezien ik de moed kwijt was om door te gaan heeft mijn gitaar mooi staan wezen op de kamer.
Sinds dan wat andere interesses gehad, voornamelijk gewoon elektronische muziek (techno en consoorten), maar het "respect" voor de gitaar en vooral de meesters ervan zijn nooit verdwenen.
Donderdag op de laatste show Seasick Steve gezien, en mijn mond viel open. Ik heb altijd graag blues-boogie gehoord, maar ik ken er niet veel van (zelfs weinig artiesten).
( wat voorbeelden van deze man: YouTube - Seasick Steve - Thunderbird - Reading 2008 - Seasick Steve - Seasick Steve - LA BLOGOTHEQUE )
Dus gevolg:
Ik ben ondertussen 22, ik weet eigenlijk niets meer van noten, en liefst van al wil ik dit soort muziek leren. Ik heb een squier Telecaster staan (alsook een akoestische van mijn pa).
Wat raden jullie aan? Lessen en terug vanaf 0 beginnen en tussen 14 jarigen gaan zitten? Of valt dit in m'n eentje te leren (ik lees veel over pentatonische scale ed.)?
Alle tips zijn welkom en ik bedank jullie alvast!