Toxic!
Legacy Member
Iemand interesse om mijn Vox Valvetronix 50 Watt versterker te kopen? Hij is in perfecte staat, ongeveer 1.5 jaar geleden gekocht bij Thomann (heb een kasticketje), er staat dus nog 1.5 jaar garantie op (ik baseer mij hiervoor op 3-Year Warranty - Dutch International Cyberstore ).
De versterker heeft al de tijd gewoon bij mij thuis gestaan, hij is dus niet versleurd voor optredens, niet blootgesteld aan vocht, ... Er is dan ook absoluut niks aan.
Algemene uitleg over de versterker en een foto'ke:
AD50VT Review | Vox | Reviews @ Ultimate-Guitar.Com
Ik heb er zelf 399€ voor betaald en verwacht er nog ongeveer 250€ voor te krijgen. Mensen met ernstige interesse mogen uitgebreid komen testen bij mij thuis, wel zelf gitaar en kabel meenemen dan.
Staat ook in koopjeskrant, dus als je interesse hebt, neem je beter niet het risico om lang te wachten.
Reageer en stel vragen per PM aub, want ik check deze thread amper.
De versterker heeft al de tijd gewoon bij mij thuis gestaan, hij is dus niet versleurd voor optredens, niet blootgesteld aan vocht, ... Er is dan ook absoluut niks aan.
Algemene uitleg over de versterker en een foto'ke:
AD50VT Review | Vox | Reviews @ Ultimate-Guitar.Com
Ik heb er zelf 399€ voor betaald en verwacht er nog ongeveer 250€ voor te krijgen. Mensen met ernstige interesse mogen uitgebreid komen testen bij mij thuis, wel zelf gitaar en kabel meenemen dan.
Staat ook in koopjeskrant, dus als je interesse hebt, neem je beter niet het risico om lang te wachten.
Reageer en stel vragen per PM aub, want ik check deze thread amper.



Ik speel op 0.11's , 0.09 vind ik al veel te dun naar mijn goesting