MINDROT
Legacy Member
Skoran zei:En om niet te zeggen: Een slechte Belgische thrash band. Vorig week gezien op blikfest en ik vond er echt NIKS aan
![]()
Backed... saaie paté!
Anyway, smaken verschillen hé! En ivm lessen om gitaar te leren spelen: persoonlijk zou ik voor een privé-leraar gaan. Ik heb 2 jaar geleden het "geluk" gehad dat'k in de muziekacademie kon beginnen met elektrische gitaar (wat ge normaal maar kunt nadat ge uw klassieke opleiding had gedaan, maar aangezien ze mij vergeten waren & er nergens geen plaats meer was hebben ze mij dan maar daarbij gesmeten, waar ik toch blij voor was in't begin) maar uiteindelijk heb'k daar geen kl*ten bijgeleerd aangezien die leraar geen goesting had om mij iets te leren behalve een AC/DC solo'tje die'k thuis ook had kunnen leren. Met een privéleraar kunt ge gewoon zelf wat meer kiezen wat ge leert veronderstel'k
. Vorig week gezien op blikfest en ik vond er echt NIKS aan 
)?
