Riffke
Legacy Member
boeffel zei:weet iemand easy gitaarliedjes?
Ik doe ongeveer 2 maand gitaar, en notenleer... maar ik weet niet echt wat spelen..
En ik ga ook een bandje oprichten, dus moet ik toch wel iets kunnen spelen he
Bedankt voor de hulp
Voor mij was da black sabbath enzo ma persoonlijk denk ik dagge best nummers neemt waarvan ge echt het gevoel hebt van "dees wil ik ECHT kunnen" zo bleef ik toch het meeste gemotiveerd. Den truuk is natuurlijk om daar ni direct de meest geniale songs te pakken

Ben momenteel bezig met song in mekaar te boksen zien jullie het zitten om het eens te beluisteren en enige tips, opbouwende kritiek, whatever mee te delen?
Vooraleer mensen met andere smaak het beluisteren en boven de pot gaan hangen
het is richting metalcore. (ja ook de cliché harmonieën af en toe ma vin da gewoon leuk om te spelen.)Is nog vrij ruwe versie (alleen de 2 gitaarlijnen) met ier en daar timingfouten en solo was played on the spot.
Scorned heart: Linkje



