Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik ze vind maak ik er mijn 2e gitaar van met een setje DiMarzio's er in en electronica wa vervangen enzo
kzie die vorm wel graag, liever als een Explorer, en 't trekt wel wat vaag op een Firebird maar die is dan te "netjes" 

Maar op optredens is dat wel oh zo coolSick` zei:ik gebruik eigenlijk nooit een strap *G*
mijn koffer ligt ook maar in de kast, kgebruikte in den tijd ook enkel mijn zak![]()

wie zegt dat door op te treden da uw beroep wordt ?Sick` zei:kben dan ook ni van plan om op te tredenkheb al 1 hobby verpest om der men beroep van te maken, geen tweede
![]()
hoeveel en waar ge optreedt beslist ge ng altijd zelf he 
de jerre zei:wie zegt dat door op te treden da uw beroep wordt ?hoeveel en waar ge optreedt beslist ge ng altijd zelf he
![]()
Das etgeen mij aan les ook tegenstak, les volgen deed ik heel graag, maar ni het gedeelte waar ge tegen volgende les da stuk al effecief moest kunnen spelen
(theeft vooral me tijdsdruk denk ik te maken be mij)*DeFees* zei:En zolang ge er maar gewoon drankbonnekes voor vraagt ipv geld komt dat ook goed.


Sick` zei:..., maar ni het gedeelte waar ge tegen volgende les da stuk al effecief moest kunnen spelen(theeft vooral me tijdsdruk denk ik te maken be mij)


). Ik overdrijf daar vaak mee, ik ga bvb ni verder tot als ik die oefening 3 a 5 keer achter elkaar heb kunnen spelen zonder fouten te maken 
Nuytuh zei:Waar moet ik op letten bij mijn docent. Hoe weet ik of em goed is. Tis eerste keer in m'n leven dat ik iets van een muziek instrument ga leren.
