TTC
Legacy Member
Anyway , ik heb dus die Fender Stratocaster ontvangen. Het is een mexicaanse van 2002. http://i440.photobucket.com/albums/qq123/JoskeGrindcore/52133390-fender-stratocaster.jpg
Ik kon het niet laten om direct de actie iets lager te zetten en ze een klein beetje te "relicen". Ik heb namelijk de plastieke onderdelen een nachtje in een mengeling van koffie en thee laten liggen zodat ze een mooi gebroken wit ( cream ) kleurtje hebbe .
Ik kon het niet laten om direct de actie iets lager te zetten en ze een klein beetje te "relicen". Ik heb namelijk de plastieke onderdelen een nachtje in een mengeling van koffie en thee laten liggen zodat ze een mooi gebroken wit ( cream ) kleurtje hebbe .


... of ie beter ruikt .. 

