Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*DeFees* zei:ik mis een rauwe rhythm distortion, maar wat kan je anders verwachten van een solo-tist als Vaiik vind ze wel mooi klinken maar voor mij zou't niets zijn.

TTC zei:Vraagske, heeft er iemand hier ervaring met effect pedals op 9v batterijen te laten werken?
Ik zou graag willen weten hoe lang die meegaan. Ik ben namelijk van plan om van men GT8 overteschakelen naar apparte pedaalkes , menne gt8 zorgt toch alleen maar voor feedback, en ik gebruik amper effecten
Maar ik ben dan ook wel van plan om af en toe zonder adapter te spelen, en daarom willek eens weten hoe snel die 9v batterijen op zijn.
Pedalen die ik ga gebruiken zijn atm BOSS GE-7 en BOSS NS-2 , komt wss nog een reverb pedaal bij in toekomst.


freakykiller zei:Is het eigenlijk mogelijk om dergelijke sounds to emuleren met een versterker ?
Tscheelt alleszins niet veel, en de kerel zijn accent had meer weg van het limburgse accent*DeFees* zei:aangezien manu school heeft kankik u dat vertellen stiekem ^^ €1150
"in de limburg" ... ik dacht dat Mol trouwens nog altijd provincie Antwerpen was zenne
Trouwens, kan het schadelijk zijn als ge van die vocht absorberende zakskes hebt die ge op u snaren legt zodat die langer roest vrij blijven?

)Manuvdv zei:Vandaag na school ook snel in de Key binnengesprongen en setje straplocks meegebracht, zit ik ook weer safe op dat vlak.
*DeFees* zei:Sommige high-end versterkers hebben wel een dergelijke distortion vermoed ik.
freakykiller zei:Ik bedoelde de clean sound van die pedal
DunlopSick` zei:Welke straplocks? Content van? Kheb de dunlop's maar vind da mechanisme nogal stroef.
. Nu ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar vind ze wel goed werken... En stroef, goh ja. Zoveel hoef ik niet te wisselen, als ze maar niet lossen!*DeFees* zei:Nope freaky, ik heb gelijk ^^
Hij laat gewoon zijn gitaar horen door het clean kanaal van zijn amp en dan pas zet hij de pedaal aan.
I admit defeat...
dus het ligt aan de gitaar dan dat ik geen geluid meer heb ? (en ja mijn volume staat open op versterker en gitaar)Manuvdv zei:En wat hoopt ge met lessen eigenlijk te bereiken?
Ik stop na 2 jaar net met lessen, omdat ik het gevoel had dat wat hij me nu ging leren niet nuttig was. Ik kan de basis, nu moet ik oefenen...
Enfin, zo redeneer ik dan. Aan eigen songs schrijven had ik nog geen nood.
Ik heb net iets meer dan een half jaar les gehad en dat was vooral besef krijgen van ritme en dat correct toepassen ... de rest is zelf uitzoeken en oefenen + ik denk ook zo: tis een hobby, een beroep heb ik al, naast mijn beroep wil ik mij amuzeren
en amuzement mag al eens geld kosten 