Defees
Legacy Member
Manuvdv zei:En wat hoopt ge met lessen eigenlijk te bereiken?
Ik stop na 2 jaar net met lessen, omdat ik het gevoel had dat wat hij me nu ging leren niet nuttig was. Ik kan de basis, nu moet ik oefenen...
Enfin, zo redeneer ik dan. Aan eigen songs schrijven had ik nog geen nood.
ik wil lessen omdat het mij ontbreekt aan inzicht over bepaalde zaken (een opstapje naar degelijk soleren want op mijn eigen lukket niet
)
da komt er niet van.

