Riffke
Legacy Member
Sick` zei:Nog mensen met een bass te koop?... Bah, ik moet trug leren sparen
![]()
gvd Sick`bedwing uzelf, al veel te veel geld opgedaan tijdens uw verlof

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sick` zei:Nog mensen met een bass te koop?... Bah, ik moet trug leren sparen
![]()



Feesje toch, verwar die jongen nou niet...*DeFees* zei:en voor de zwevende onafgestelde bruggen : u snaar zweeft na nen dag ergens "rond" de juiste tuning
Mja is wel makkelijker als het ongeveer hetzelfde isScale dat is namelijk anders als een strat en ik persoonlijk merk het heeeel fel als ik van scale length verander, ook zo een tune o matic brug speelt voor mij persoonlijk een pak anders als een zwevende brug.


*DeFees* zei:Gezocht: Akkoorden schema (of tabs) van ik hij jij of zij van Clouseau :^) 't is blijkbaar da kik opeens da moet gaan spelen op den trouw van ne maat (binnen anderhalve week al enzo.
Moto zei:Mja is wel makkelijker als het ongeveer hetzelfde is
Nog eens wat naar die jackson dk's kijken of ibanez, misschiens die van DeFees wel overkopen
Maar ja moet ik precies wel snel zijn paar pagina's terug was het 300 met gigbag en nu al 320 zonder![]()
kvind de originele tjoepkes nie meer voor straps daar op 

Hier ook nog een gitaartje te koop staan, en als die niet goed is voor metal weet ik het ook niet ^^Moto zei:Mja is wel makkelijker als het ongeveer hetzelfde is
Nog eens wat naar die jackson dk's kijken of ibanez, misschiens die van DeFees wel overkopen
Maar ja moet ik precies wel snel zijn paar pagina's terug was het 300 met gigbag en nu al 320 zonder![]()
. Absolute nieuwstaat, op de afdekplaatjes achteraan hangt zelfs de plastic nog!
)