Sick`
Legacy Member
Op youtube nog eens wa zaken van Buckethead aant bekijken geweest, zo'n zalig personage ;') : YouTube - AN INTERVIEW WITH BUCKETHEAD
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
redhunter zei:Wa vinde julie heirvan (niet mijn groep)
MySpace.com - Phynt - Antwerp - www.myspace.com/phynt
(Muziek begint vanzelf te spele)
Stuk komt pas op gang na 1-2 min...
na 3:30 min bassolo
Niet te snel oordle...neem de tijd...



Sick` zei:Op youtube nog eens wa zaken van Buckethead aant bekijken geweest, zo'n zalig personage ;') : YouTube - AN INTERVIEW WITH BUCKETHEAD

(evenals sommige andere dinge wr dak ni kan opkome...ma al tijdje gelede dak nog em geizen)
*DeFees* zei:Red, sssshhhh Buckethead is cult, nobody likes him, but he wears a bucket.
Geef mij maar Micheal Romeo of Shawn Lane(en ofcourse Steve Vai)
Seconding. Techniek heeft hij volop, maar muzikaal vind ik er niks aan. Zelfde met Vai of MAB (hoewel die wsl technisch de meest vergevorderde gitarist is), de muziek ligt me niet, en da's dan jammer. Want de beste gitaristen zijn niet de meest technisch onderlegde; zet een Knopfler naast een KFCsmoel en je zal zien wie er prachtige deuntjes uit zn plank tovert.BongZrGooD zei:De hype rond emmerhoofd berust dan ook grotendeels op de emmer en wat daar niet inzit, dan op zijn gitaarspel. Komaan, hij is een middelmatig gitarist met een gimmick, een emmer...:ironic: Middelmatig als in: de wereld waar hij probeert in mee te draaien, living up to the hype... Hopen gitaristen brachten en brengen iets unieks in hun gitaarspel, hij brengt een emmer, volksdans en nunchucks... Een beetje spastische trekken, een hint van autisme en hop, hype anno 2008...
Ik vind deze man ook kult, maar zonder de L... Mijn bescheiden mening over "It's Bouquethead"...
Sick` zei:Ik had het dan ook over zijn personage, wa blijkbaar al direct verkeerd gelezenwerd door rodejagerIk ben ni zo een """kenner""" van al die zaken, maar gewoon zijn karakter is voor mij kunst :d Ben nogal te vinden voor scheve personages
![]()

Natuurlijk is dit alles dan ook weer onderhevig aan dat misplaatste begrip "smaak"


)
Flea is dan ook geen ordinaire bassist (zowel in skills als in gedragManuvdv zei:Nope. Frusciante mag misschien wel goed zijn, ik word zot van de bassist in RHCP... Ik luister er dus ook niet naar.
, check zn films enzo
)de jerre zei:Flea is dan ook geen ordinaire bassist (zowel in skills als in gedrag, check zn films enzo
)

TsD zei:De laatste dagen ben ik persoonlijk zeer onder de indruk van Frusciante van de Red Hot Chili Peppers. Toch eens zijn solo-werk uitchecken me dunkt. Nog fans?

Thin Liz zei:Zegt dit genoeg?
ImageShack - Hosting :: dscn0628wi1.jpg
Hou echt enorm van z'n manier van spelen. Frusciante is een natuurtalent, niet alleen omdat hij op z'n twaalfde alle Hendrixriffs al kon spelen, maar ook z'n speelstijl en 'touch' in elke noot is gewoon subliem!![]()
Wauw, Hendrix. Echt indrukwekkend...Thin Liz zei:Hou echt enorm van z'n manier van spelen. Frusciante is een natuurtalent, niet alleen omdat hij op z'n twaalfde alle Hendrixriffs al kon spelen, maar ook z'n speelstijl en 'touch' in elke noot is gewoon subliem!![]()