Brolpaq
Legacy Member
Man man, mijne line 6 heeft het weer is beweze, eerste uur spelen: alles klinkt nog "goed", na 3 uur klonk hij ineens nog slechter dan ge de gitaar rechtstreeks in luidsprekers zou pluggen.. Ik dacht da zijn mijn snare da is afgekuist moeten worden of versleten zijn, en khad nog een nieuw setje liggen, dus dat er op gestoken, opnieuw getest, hetzelfde sucky wazig geluid, kabel ook vervangen, alle instellingen op versterker op alle mogelijke manieren gezet, daarna gefrustreerd gitaar aan de kant gezet.
Line 6
Line 6



)