Archief - Gitaarthread n°6: Play that G-string

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stabby

Legacy Member
*DeFees* zei:
stabby, stap de key music binnen en test wat?

Als beginner is dat ook niet makkelijk beoordelen. Ik weet alleen dat een basgitaar 4 snaren heeft :p

Sick` zei:
of een winkel met democratische prijzen ;)

Dat is Keymusic hoor. Als je zegt waar hij het goedkoopst wordt verkocht zoeken zij dat op en betaal je ook die prijs.

Sick`

Legacy Member
Stabby zei:
Dat is Keymusic hoor. Als je zegt waar hij het goedkoopst wordt verkocht zoeken zij dat op en betaal je ook die prijs.

Is dat zo? Ik heb alvast VEEL teveel in den tijd betaald voor een Spider III (40% teveel)... die ik ondertussen al buitengetrapt heb voor de helft, wat wel zonde is dan :p

Sick`

Legacy Member
Ben zelf ook aant denken om een bass voor de fun te kopen, maar wil nu ni me hetzelfde afkomen dan wa een vriend al heeft :p

Stabby

Legacy Member
Sick` zei:
Is dat zo? Ik heb alvast VEEL teveel in den tijd betaald voor een Spider III (40% teveel)... die ik ondertussen al buitengetrapt heb voor de helft, wat wel zonde is dan :p

Vorige maand heb ik daar een Kaossilator gekocht. Stond daar voor €165, had hem voor €140. Een week later een Sennheiser HD555 voor €106 ipv €160. Toen ik een opmerking maakte over de te dure Kaoss Pad 3 zochten ze dat op en zeiden dat ik hem voor €350 kon krijgen ipv €400.

Genoeg om te concluderen dat het daar best kopen is ;)

Defees

Legacy Member
Sick, zin om een Jackson CMG over te kopen? 600 euro? perfecte staat :) nie veel vrienden zullen dat hebben ;)

Sick`

Legacy Member
lol, nee :p ik moet niks duur hebben, ik wil mor gewoon wa fun hebbe me da dink :p

Stabby

Legacy Member
Zou ik voor een akoestische of elektrische basgitaar gaan en waarom?

Sick` zei:
lol, nee :p ik moet niks duur hebben, ik wil mor gewoon wa fun hebbe me da dink :p

Same here. Niet serieus maar voor de fun :)

Sick`

Legacy Member
ik koop graag electrisch omda ge der nogal veel speelgoed voor kunt kopen .. enja, kunt me koptelefoon oefenen en makkelijk recorden as ge iet van device hebt da ge aan de computer kunt hangen

Stabby

Legacy Member
Ik vraag me dan wel af of een basgitaar van pakweg €200 + versterker van €100 beter zou zijn dan een akoestische van €300?

Sick`

Legacy Member
Ik denk eerlijk gezegd dat je voor een electrische de cat 300-400 neemt... nu weet ik ook ni wa een akoestische van 300 voorstelt :D

Defees

Legacy Member
welk genre? in principe kan bass zowat alles aan akkoustisch me dunkt, tenzij je een overdriven sound wil of gaan slap bassen. (kan er naast zitten)

een Ibanez akkoustische bass is net 300 denk ik (of goedkoper kan ook) en dan denk ik dat een akkoustische wel tof is om mee te beginnen, maar 't is wel wat groter dan een elektrische, die hebben me dunkt een net iets grotere klankkast dan een gewone.

Sick`

Legacy Member
das et voordel van electrisch, kunt alles me da signaal doen, als ge wilt laatde da zelf in een modeller door een gitaaramp gaan :p

Redhunter

Legacy Member
slapbass ebbik toch ook al op accoustisch gehoord..en zo slecht was da nu ook weer ni :unsure:
(wel pro..tussenaakskes)

PolletPoulet

Legacy Member
*DeFees* zei:
Sick, zin om een Jackson CMG over te kopen? 600 euro? perfecte staat :) nie veel vrienden zullen dat hebben ;)

ik heb wel zin om die bas over te kopen. foto?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan