En toch ga ik niet akkoord met dat budget. Met de ervaring die jij hebt (0 vermoedelijk) kun jij NOOIT weten welke gitaar jou echt ligt. Na 2 jaar spelen weet ik ongeveer waar ik naar op zoek ben, wat bij jou momenteel wel anders zal liggen.
Langs andere kant, 1000 versterker inclusief is ook geen monsterhoog bedrag. Dan zit je in de middenklasse. Als je het geld kunt missen, akkoord. Maar als dit budget echt het hoogste is wat je momenteel eraan kunt uitgeven, dan zou ik het afraden...
Snap je mijn punt?
Ik kan momenteel zeggen dat ik een vaste brug wil, ebony fretboard, neck-through constructie, body deels mahogany, ... En dan vind ik het voor mezelf verantwoord om er pakweg 1500+ euro aan uit te geven. Het lijkt mij sterk mocht jij dit ook al weten?
En dat was dan mijn nederige mening en antwoord op jouw vraag

.
Peavey Bandit of Marshall Valvestate zijn goeie versterkers die in jouw budget passen, en welke ook nog een mooi aandeel overlaten voor de gitaar. Moet je inderdaad zelfs een USA Strat/Tele mee kunnen scoren.