Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
# betekent een halve toon hoger. Daarbij betekent een b (mol) een halve toon lagermigelle zei:ff vraagje, hoe krijg ik m'n gitaar in G#, dus gewoon dat # erbij snap ik niet echt, iemand zin om deze leek dat uit te leggen?

*DeFees* zei:brug, snaren, alles van metaal prikt ook bij mij alsk via mijn lien6 toneport speel dus das weer anders zeker Sick?met mijn amp zelf hebbek daar geen probleem van
M1tch zei:hebt gij een metalen gitaar?![]()
maar toch voel ik die steken, heb vandaag nog niet gespeeld dus ik weet niet of het eenmaal was.
(bv van 6 naar 7 is ene immens verschil zonder reden)vloet zei:Heb nogeens iets ineen gestoken (twas lang geleden dat ik hier thuis nog eens met m'n gitaar heb kunnen klooien): link

Brolpaq zei:zalig! Toevallig tabs neergeschreven?![]()
Ik weet wel niet meer of mijn vingers toen zweten.