Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sick` zei:Lijkt me idd veelbelovend, snap ni da ze zoiet ni eerder gemaakt hebben.
ik denk niet dat zoiets gepatenteerd kan zijn
:
Dat spel zegt u of speelt een noot, en gij moet die dan (ook) spelen
Kzou zoiet wel kunne gebruiken, nog ni gezocht, maar ik ken da al "system requirements: windhoos" ... en dan ook me intervals, dien zegt u een interval en een noot, en ge moet dan da interval op die noot spelen, ...
ad:raak er maar niet uit. Kheb gewoon schrik dat die 'heavy bottom' te dik gaat zijn voor in E Standard, al komt ge bij het solowerk natuurlijk weinig bij de 3 dikste snaren.
.
.. ge moet daar wel echt u tijd voor nemen, das een boek voor af en toe vast te pakken, niet voor door te razen.