Sick`
Legacy Member
Play it f#cking loud! (http://www.youtube.com/watch?v=cfdqV_sqal0)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Manuvdv zei:Iemand ervaring met de Epiphone Valve Junior (combo) of Harley Benton GA5 (combo)?
Of de Roland Micro Cube, mag ook... Maar denk dat die combotjes hierboven wel leuker zijn.
... ik ben geene da veel van electronica kent, kan wel redelijk met een soldeerbout overweg, en das best wel te doen om daar een gain pot enzo in te steken 
Riffke zei:Is met de mods geklapt, covers posten was geen enkel probleem. Wa dacht ge van da iedereen zo is wa coverkes post?
Eentje van mij, is maar stukske ma tis al een begin om mss de anderen aan te zetten om wa coverkes te posten.
Creeping Death
Twee gitaarlijnen ingespeeld op backingtrackske.
Grtz
freakykiller zei:is dat niet van Metallica ? Ik herken het toch van dat.


. Samen met nog een hoop andere LP's, SG, Explorer en Firebird...de jerre zei:


I know, I know, aan Fade to black is nogn een beetje werkRiffke zei:Eindsolo van fade zit al goe in de buurt, kan em zelf nogni
Was zelf ook aan fade to black bezig zal het binnekort wel is posten.
Ace of spades was wel lekker, uw stroot op die track?![]()

de jerre zei:I know, I know, aan Fade to black is nogn een beetje werk
en yup, mijn stroot op ace of spades, ma da moet ook nog is opnieuw xD

vinde ?Riffke zei:Vond die stroot wel goe klinke
Fade to black is toch al goe op weg ze, solo zit goe in de buurt, mooie impro op het soloke int midden btw. Juist rythm gitaar (clean) nog is bezien want da wringt precies wa.
kvin die persoonlijk geforceerd klinken...