Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
freakykiller zei:Momenteel probeer ik zo op hoge snelheid powerchords en dat te spelen, met een dunne plectrum lukt dat nog maar ik speel noten enzo al basis met dikke plectrum en heb moeite om dus snel powerchords te spelen met een dikke plectrum, als ik ze te sterk vast neem (plectrum) hapert hij aan snaren (en mist hij dan de eerste of laatste) en als ik ze te zwak vast neem begint hij te draaien waardoor ik met de zijkant van mijn plectrum infeite bezig ben![]()
freakykiller zei:Wel ik heb zoals TsD zegt al gemerkt dat als hij minder uitsteekt het soms beter gaat, maarja mag ook niet te veel verwachten na 2 maanden spelen. Beter de resterende noten & akkoorden leren. Een laatste probleem is palm mute met alternate picking, wordt dit gedaan of niet want dat is rampzalig bij mij (vooral dus bij powerchords met palm mute & alternate picking)
*DeFees* zei:you will find a way my young padawan, 't beste is u plektrum "juist" genoeg vast te hebben waardoor die nog mee kan geven op de snaren en niet de snaren meegeven op de plektrum... denk ik toch![]()


freakykiller zei:Moet ik u dan neerslaan met mijn gitaar als ik ooit beter wordt
Of zijn we braafkes op de jedi wijze![]()




Sick` zei:NiceOp welk tempo hebde da gespeeld? Kwil da backing trackske anders wel
![]()
dacht ni da het de rappe was. Live ist rapper dan op het album.
TsD zei:Wow, nice Riffke!
Met wat neem jij op btw?![]()
Je pod?


)lilpunk zei:kzit ier met een vraagske :
hoe kunt ge u versterker best instellen om hardcore te spelen ?
ik zit ier dus met zo'n beginnerspakketje met een schoendoosversterkertje
daar zitten gain,bass,middle,treble en ofc volume knopkes op.
hoe zet ge da best?
ik speel meestal gewoon met alles opt maximum (behalve volume)
zou ik hier nog wa beter geluid uit krijgen? of ben je dan gedwogen om een betere versterker te kopen ?