Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
nieuwe hiphop namen voor dour, buiten Black Milk (die we al wisten) niets bijzonder :(

Approved

Legacy Member
pffff onlangs stond er op de myspace van Little Brother dat ze naar de AB zouden komen, maar nu is daar weer niets van te vinden :(

shiftyke

Legacy Member
Montreux Jazz, heeft weer mooie namen gestrikt die jammer genoeg niet naar dour komen :angry:

en ik wil dilated zien gvd :p

Approved

Legacy Member
Uuuuuum.. little brother, mos def en black milk komen daar? Of ben ik helemaal mis :s

edit: als die nu op dour zouden komen, ging ik direct mijn ticket kopen..

shiftyke

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Uuuuuum.. little brother, mos def en black milk komen daar? Of ben ik helemaal mis :s

idd en JMT LCN, Tip, DJ Krush, Kool & the gang en Black Eyed Peas :p

Suphafly

Legacy Member
Beerend zei:
Ik ben een ochtendmens, één die op z'n pantoffels rent, heel subtiel de koffie uit de koffiepot z'n mokje schenkt.

Rico is koning.

Nieuw nummer doet terug aan Spuugdingen-stijl denken, non-stop spitten.

Nog een week!

En pff nieuwe pukkelpopnamen: Puppetmastaz (cava nog) en Dizzee Rascal, djeezes die heb ik ondertussen al vier keer gezien. La Coka Nostra (!), Mos Def, Immortal Technique, Jedi Mind Tricks etc. zitten in Europa en Chokri haalt 50 en Dizzee naar Kiewit, asjeblieft.

splash my friend

net ontdekt hoe vet Try vanop Tronic is

shiftyke

Legacy Member
Beerend zei:
Ik ben een ochtendmens, één die op z'n pantoffels rent, heel subtiel de koffie uit de koffiepot z'n mokje schenkt.

Rico is koning.

Nieuw nummer doet terug aan Spuugdingen-stijl denken, non-stop spitten.

Nog een week!

En pff nieuwe pukkelpopnamen: Puppetmastaz (cava nog) en Dizzee Rascal, djeezes die heb ik ondertussen al vier keer gezien. La Coka Nostra (!), Mos Def, Immortal Technique, Jedi Mind Tricks etc. zitten in Europa en Chokri haalt 50 en Dizzee naar Kiewit, asjeblieft.

Lefto zei dat LCN en IT zowieso na splash terug naar de States trekken

Brick Top

Legacy Member
shiftyke zei:
Montreux Jazz, heeft weer mooie namen gestrikt die jammer genoeg niet naar dour komen :angry:

en ik wil dilated zien gvd :p

Kheb die paar jaar terug in de Vooruit gezien, was echt übervet optreden (wel hard vooraan, amai m'n klote :p). Wel schandalig dat die zaal nog niet voor de helft gevuld was... Een naam zoals Dilated Peoples verdient beter.

Robust²

Legacy Member
Fakkelbrigadiers zijn hier :love:
Dit lijkt er al meer op, hoewel het nog steeds iets harder mag van mij imo, ik mis nog steeds nummers als Hoedenplank en Ogen Open.
James ben ik wel nog nie zo fan van, maar die andere 3 ben ik dan ook wel al veel meer gewoon van te horen, en meestal als ik nieuwe artiesten ontdek moeten die bij mij wat groeien :)

Suphafly

Legacy Member
Brick Top zei:
Kheb die paar jaar terug in de Vooruit gezien, was echt übervet optreden (wel hard vooraan, amai m'n klote :p). Wel schandalig dat die zaal nog niet voor de helft gevuld was... Een naam zoals Dilated Peoples verdient beter.

baah 3/4 was wel goed

mtm

Legacy Member
de tijd dat je op pukkelpop gegarandeerd wa goede hiphop had zijn ook al lang voorbij

shiftyke

Legacy Member
mTm zei:
de tijd dat je op pukkelpop gegarandeerd wa goede hiphop had zijn ook al lang voorbij

idd, op wasteland wordt er hiphop nostalgie opgehaald van op pukkelpop, damm wat een namen je daar te zien kreeg, :(

mtm

Legacy Member
shiftyke zei:
idd, op wasteland wordt er hiphop nostalgie opgehaald van op pukkelpop, damm wat een namen je daar te zien kreeg, :(

de laatste jaren kon voor mij het gebrek aan goede hiphop wel gecompenseerd worden met degelijke namen in de elektronische muziek, maar da's dit jaar dan ook wel een dikke tegenvaller. na 7 jaar combi is da echt wakker worden met ne dikke kater :sad:

edit: kben nooit een echte hiphop-kenner geweest, maar ik luister da zeker zo graag als mijn elektronische muziek. ma vroeger op pukkelpop heb ik toch regelmatig goeie hiphop gehoord en zocht ik der ook altijd naar. als ge dan geen van beide krijgt ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan