Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Approved

Legacy Member
(Die Fluit sample is zalig in "None Shall Pass".. Trippy :D)

Black Milk is toch één van de beste producers op dit moment..

Hoewel ik toch zijn beats met soul samples prefereer..

Approved

Legacy Member
Juist eens in de vlugte naar Relapse geluisterd.. en opt eerste gehoor is ie weer NIET goed.

shiftyke

Legacy Member
Mos Def wordt voor dour getipt :)

Immortal en LCN moeten we al niet op rekenen, die gaan na splash naar huis, ik wil naar Splash :sad:

Pol86

Legacy Member
Daarjuist nog eens naar 2001 van Dr. Dre geluisterd. Blijft voor mij toch het allerbeste album allertijden.

JackTheGroove

Legacy Member
Gisteren op stubru, tijdens de hop, vette hiphop gehoord. De Hop | StuBru --> herbeluister

Iemand die vette compilatie albums kan aanraden met zulke hiphop?
edit: vooral eerste half uur

shiftyke

Legacy Member
Bud zei:
Net White Van Music van Jake One aan het beluisteren en kan ook wel in het lijstje talentvolle producers met Black Milk geplaatst worden. Is hier niet eens de revue gepasseerd denk ik! What a shame :)
YouTube - Jake One - The Truth feat. Freeway and Brother Ali

edit: 19 mei: nieuwe Redman & Method Man, Freeway, Busta Rhymes, AZ en Guru miauwkes!

of gewoon de setjes van De Hop downloaden op lefto's site :D

YouTube - KRS-ONE & Marley Marl "Hip Hop Lives" :love: Marley, KRS :love:

der staat een liedje van het album van KRS en Buckshot op zijn myspace, tbh :puke:

Approved

Legacy Member
Ik vind KRS echt slecht geworden. Hij had beter geen comeback gemaakt imo..

shiftyke

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Ik vind KRS echt slecht geworden. Hij had beter geen comeback gemaakt imo..

KRS is nooit gestopt :D

Dat album met Marley is nochtans hard !

Al moet ik toegeven dat ik Maximum Strenght en Adventures of Mcein praktisch nooit opleg

Approved

Legacy Member
BDP en zijn eerste 2 solo albums zijn heel goed, vanaf dan vind ik dat het wat bergafwaarts gaat met hem. Af en toe nog eens een lekkere track, maar daar blijft het ook bij.

mTm zei:
Pff, wanneer komt De La Soul nog eens naar België ? :)

Ik hoop zo snel mogelijk :(

Ze hebben wel een nieuwe digitale release uit in samenwerking met nike (nike+ loopding) . Klink niet slecht, aanrader voor de fans.

mtm

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Ze hebben wel een nieuwe digitale release uit in samenwerking met nike (nike+ loopding) . Klink niet slecht, aanrader voor de fans.

Ik heb er al over gelezen, maar tot nu toe nog niets van gehoord. Ergens prelistenen?

edit: zou op iTunes staan, morgen eens zoeken...

Notorious

Legacy Member
Em's nieuw album trekt op niet veel tbh, op een paar uitzonderingen na.
Ergens was het wel te verwachten als ge ' we made you ' beluistert.

Approved

Legacy Member
^I wonder what's on the tube, maybe they'll show some boobs..

OMFG, 40 jaar oud..........
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan