Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skampy

Legacy Member
shiftyke zei:
Btw ik zie net op wiki dat er in 2009 een nieuwe Dilla komt?

Jay Stay Paid, 25 tracks gemixt door Pete Rock, ik ben benieuwd, 2 Juni

Mad.Villain zei:

meh, ik heb het ondertssn wel gehad met al die postume Dilla releases. ik vind die ook lang niet zo goed als pakweg Like water for chocolate, ATCQ tracks, Welcome 2 Detroit, Pharcyde tracks,...

Soit, ik heb het ondertssn ook wel gehad met hiphop in 't algemeen, still love the classics though.

skampy

Legacy Member
mja, zelfs The Shining heeft mij maar zeer matig kunnen boeien. Donuts daarentegen vind ik nog een echt pareltje (maar die is nog net uitgekomen voor zn dood dacht ik).

shiftyke

Legacy Member
zo was het in de vooruit toen ook, maar ik besloot om niet te gaan, hij zou nog wel eens terugkomen, 3 maanden later :(

prometheus03

Legacy Member
binnekort nieuw album van eminem, misschien niet real :)genoeg maar ik ben er toch benieuwd naar

de eerste nummers van op de radio vind ik voorlopig maar heel matig, maar khoop toch op wat goede nummers op t full album zoals op encare never enough, lose youreself, mocking ird...

skampy

Legacy Member
shiftyke zei:
zo was het in de vooruit toen ook, maar ik besloot om niet te gaan, hij zou nog wel eens terugkomen, 3 maanden later :(

't was in De Centrale. Ondanks zijn eigen performance van slechts 20 min. (geen wonder gezien hoe ziek en vermoeid hij toen was) een memorabele avond. Vreemde sfeer: ongelooflijk veel love voor dilla, en tegelijk ook het collectieve schrijnende gevoel dat je naar een doodzieke man aan zien was.

Approved

Legacy Member
Ik heb al zoveel keer er proberen naar te luisteren (en het goed te vinden), maar ik blijf het niet goed vinden. Idem met die Nederhop dingen (Opgezwolle vind ik dan wel weer goed :s)

Robust²

Legacy Member
Van vlaamse dingen moet ik ook niet echt weten over het algemeen, en ook in de nederhop scene zitten er een hoop namen waar ik niet van begrijp dat die zo populair zijn.
Typhoon kan je dan wss wel nog bekoren Mad.Villain?

shiftyke

Legacy Member
bwa vooral Mellow P, Basta Bla, Shockproof, PT Kroe, Power en de Mauz, Spokesmen van vroeger zijn de vlaamse dingen die mij boeien

Robust²

Legacy Member
Welja, zo veel meer heeft hij nu ook nog niet op z'n naam staan :p Ook daarom kijk ik met bang hart uit naar de Fakkelbrigade, gaat Ty wel z'n niveau vanop Tussen Licht en Lucht halen :sad:

flameboy

Legacy Member
tnx shifty voor diene dope cd :)
ik kende ze jammer genoeg nog ni, cd'ke ligt hier ni stil
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan