skampy
Legacy Member
shiftyke zei:Btw ik zie net op wiki dat er in 2009 een nieuwe Dilla komt?
Jay Stay Paid, 25 tracks gemixt door Pete Rock, ik ben benieuwd, 2 Juni
Mad.Villain zei:
meh, ik heb het ondertssn wel gehad met al die postume Dilla releases. ik vind die ook lang niet zo goed als pakweg Like water for chocolate, ATCQ tracks, Welcome 2 Detroit, Pharcyde tracks,...
Soit, ik heb het ondertssn ook wel gehad met hiphop in 't algemeen, still love the classics though.

genoeg maar ik ben er toch benieuwd naar

)
Ook daarom kijk ik met bang hart uit naar de Fakkelbrigade, gaat Ty wel z'n niveau vanop Tussen Licht en Lucht halen