kay-gell
Legacy Member
Mad.Villain zei:okay men excuses dan
bedoelde je de remix van Talib Kweli, kay-gell, m8
Tis maar dak voor de eerste post die ik hier post niet voor ne 50-lover wil doorgaan en daarom mezelf ga moeten verdedigen.

Was niet slecht bedoeld.
Nee, bedoel die met R Kelly.
Geloofd ook met Marques Houston en paar anderen.
Zalig, R Kelly zingt dan van:
'this is why I'm Kells, this is why I'm kells. I'm Kells coz I'm hot, you ain't coz you not'.
Echt zaliiiiggggggggg



