Approved
Legacy Member
Deze jongen (Rob Roy) vind ik zeer getalenteerd, goede zanger met doordachte en dope teksten (hij brengt ze ook op een ietwat originele manier). Hij doet me een beetje denken aan Andre 3000 tijdens zijn Stankonia periode.. wel met een TOTAAL andere stem. Het is 'nieuw', geef het een kans
Hij komt deze zomer ook met een album dacht ik..
YouTube - Rob Roy - Fur In My Cap
PS: Waarschijnlijk ga je er meerdere keren moeten naar luisteren, voordat je het begint te appreciëren.
Hij komt deze zomer ook met een album dacht ik..
YouTube - Rob Roy - Fur In My Cap
PS: Waarschijnlijk ga je er meerdere keren moeten naar luisteren, voordat je het begint te appreciëren.


