Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Robust²

Legacy Member
Kwam hier onlangs ook al eens langs, CYNE heeft nog wel een paar nummers die de moeite zijn imo, zoals Soapbox en Automation.

Bud

Legacy Member
29 mei Redman & Method Man in vooruit
Juist als examens beginnen en voor 36/40 euro, not good.

Brick Top

Legacy Member
Bud zei:
29 mei Redman & Method Man in vooruit
Juist als examens beginnen en voor 36/40 euro, not good.

Examens of niet: zéker gaan als je ook maar een beetje hip-hop ademt. :p

Ik heb die gasten al een paar keer live gezien en zelden zalen zo los zien gaan als bij die twee. 't Is wel veel geld maar het is het echt dubbel en dik waard. Ik zal er sowieso zijn. Heb ook wel examens maar 't is ne vrijdag hé...

Brick Top

Legacy Member
Mjah, ik zet thuis ook niet gemakkelijk muziek op method man en/of redman maar een live optreden van die gasten moét je gewoon een keertje meegemaakt hebben. Ik heb in de afgelopen jaren echt al honderden hiphop optredens meegemaakt en geloof me als ik zeg dat het niet veel beter wordt. Zelfs mensen die niet van hiphop houden zouden daar nog compleet uit hun dak gaan. :p

Edit: Donderdag 4 juni staan ze ook in de Melkweg in Amsterdam. Dat is natuurlijk recht in de examens voor velen en met de trein naar Amsterdam is ook niet bepaald goedkoop. Maar als je de keuze hebt en tijd/geld speelt geen rol, naar Amsterdam gaan. Maar ik heb ze al twee keer ofzo gezien in de Melkweg dus ik ga ze deze keer gewoon checken in Gent.

Brick Top

Legacy Member
18/05 (ne maandag) staat Ghostface Killah in den AB. Kost maar €20 in VVK. Mijn excuses moest het hier al staan. Ik ga sowieso gaan, vanuit Antwerpen met de trein. Moesten er mensen willen joinen, just scream! :cool:

Bud

Legacy Member
Da's al meer mijn ding :)
Als ik tijd heb (thesis :s) ben ik zeker paraat!

btw: nieuwe jiggy djé is vetjes

Suphafly

Legacy Member
Brick Top zei:
18/05 (ne maandag) staat Ghostface Killah in den AB. Kost maar €20 in VVK. Mijn excuses moest het hier al staan. Ik ga sowieso gaan, vanuit Antwerpen met de trein. Moesten er mensen willen joinen, just scream! :cool:

²nd ik ga wel gaan peisk
2 dagen ervoor is het madlib & j-rocc (ma da was al vermeld)

Brick Top

Legacy Member
Moesten er mensen zijn die naar Ghostface gaan en vanuit Antwerpen willen vertrekken met de trein, geef een seintje. Want normaal ga ik altijd met mijn neef naar hiphop optredens maar die zit dan juist in 't buitenland voor zijn werk. En alleen is ook maar alleen hé. :p

Suphafly

Legacy Member
Brick Top zei:
Moesten er mensen zijn die naar Ghostface gaan en vanuit Antwerpen willen vertrekken met de trein, geef een seintje. Want normaal ga ik altijd met mijn neef naar hiphop optredens maar die zit dan juist in 't buitenland voor zijn werk. En alleen is ook maar alleen hé. :p

awel ik zien da nog wel zitten mor wel daar ter plekke want antwerpen ligt ni op mijn route
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan