Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
flameboy zei:
toch is het tof als ge tegen mensen zegt dat ge naar hip-hop luistert, het eerste dat uit hun mond komt is "ah 50cent, zijde gij echt zo..." :/

ge moet dn gewoon wat onbekende namen beginnen spuwen dan krijgde direct zo'n "jaja tis al goed, we geloven u dat ge er iets van kent" reactie :p

Brick Top

Legacy Member
Voor de mensen van Gent, is de Vooruit gemakkelijk te doen met den trein? Dus met den trein tot in Gent en dan te voet/openbaar vervoer tot aan de Vooruit? Want ik ga met m'n neef naar Method en Red maar geen van beiden heeft zin om te rijden. :p

shiftyke

Legacy Member
Brick Top zei:
Voor de mensen van Gent, is de Vooruit gemakkelijk te doen met den trein? Dus met den trein tot in Gent en dan te voet/openbaar vervoer tot aan de Vooruit? Want ik ga met m'n neef naar Method en Red maar geen van beiden heeft zin om te rijden. :p

tgoh das wel een dik kwartier stappen ze, maar ik doe dat elke keer valt op zich wel mee hoor, er rijdt een tram (tram 1 afstappen aan de savaanstraat en direct naar rechts) natuurlijk in het terugkomen gaat dat niet

voor de Madvillain en Quasi fans:

Rappcats Madvillain Cubeecraft Toy by RBST
Papercraft: RBST x Cubeecraft Quasimoto (Lord on a Sheet) Blogification

Lemme

Legacy Member
flameboy zei:
toch is het tof als ge tegen mensen zegt dat ge naar hip-hop luistert, het eerste dat uit hun mond komt is "ah 50cent, zijde gij echt zo..." :/

Ja inderdaad. Maar het natuurlijk ook het enige dat ge als niet liefhebber te zien krijgt. Nu toevallig een paar keer naar Cribs gekeken en ELKE KEER als daar ne rapper in voorkomt is dat EXACT hetzelfde.


Yeah Yeah, I'm a boss. I'm a gangsta,...
Yeah Yeah, I make money, I'm rich,...
Yeah Yeah, This is were I fuck all my ho's.
Yeah Yeah, Look at all my cars with the spinners and the TV's,...

Ik moet daar zelf van kotsen dus het is wel te begrijpen dat mensen die al geen fan zijn van de muziek een redelijk verkeerde indruk krijgen van heel het gebeuren.

Illcat

Legacy Member
Haha kheb ook zo van een afstand de 50 bezig gezien met zn GGGG-unit op PP x aantal jaren geleden, man da was grappig. Trok gewoon weg op niets.
En het viel zo zwaar op dat et merendeel van de mensen daar stond om em gewoon es te zien (mezelf inc.), hier en daar stond er uiteraard ne fanboy, maja wa wilt ge.

shiftyke

Legacy Member
Beerend zei:
Nog zo ene. Het ergste is dat Lil Wayne precies altijd credit krijgt, ik begrijp echt niet waarom.

vind ik er ook van, zijn cd carter III is meer opgeblazen dan ne hete lucht ballon bah :puke:

sevencrowns

Legacy Member
Eerste keer dat ik in dit topic reageer. Dikke fan van Jeru the Damaja, Immortal Technique, Nas, Gang Starr, A Tribe Called Quest, Mobb Deep, Organized Konfusion, Atmosphere en dergelijke meer. Onlangs nog naar Steen gaan kijken en dat was ook moker (alhoewel dat totaal niet te vergelijken valt met bovenstaanden).

Brick Top

Legacy Member
shiftyke zei:
Ik zie net dat Lil' Wayne naar Les Ardentes komt :')

Vorig jaar Cypress Hill en the Puppetmastaz, en nu Lil Wayne? Ok, daar moet ik ook al niet meer naartoe dan.

StaRflaM

Legacy Member
Kwas hier wa door men ouwe platen aant zoeken en vond iet van b9000. Kwou is zien wa die nu deden, ma kvind er dus niets van terug opt net. Iemand een idee wa er mee gebeurt is ?

shiftyke

Legacy Member
Brick Top zei:
Vorig jaar Cypress Hill en the Puppetmastaz, en nu Lil Wayne? Ok, daar moet ik ook al niet meer naartoe dan.

maar ook wel GMF en Q-tip, gebonden aan een exclusiviteitscontract :angry:

shiftyke

Legacy Member
Btw ik zie net op wiki dat er in 2009 een nieuwe Dilla komt?

Jay Stay Paid, 25 tracks gemixt door Pete Rock, ik ben benieuwd, 2 Juni

Suphafly

Legacy Member
flameboy zei:
toch is het tof als ge tegen mensen zegt dat ge naar hip-hop luistert, het eerste dat uit hun mond komt is "ah 50cent, zijde gij echt zo..." :/

dit nummer blijft wel hard.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan