Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
shiftyke zei:eminem zijn stem is ook gewoon mega irritant geworden![]()
Mad.Villain zei:Ik zou de cd net een voldoende geven.. 1 of 2 matig tot goede tracks en de rest is voor de vuilbak..



Bud zei:Fakkelbrigadiers zijn hier!
101.TV / 101Barz
Zegt sticks nu op het einde in zn tekst Standard, Club Brugge en Anderlecht?![]()
Bud zei:Fakkelbrigadiers zijn hier!
101.TV / 101Barz
Zegt sticks nu op het einde in zn tekst Standard, Club Brugge en Anderlecht?![]()
shiftyke zei:deze is hard !!!
!