Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lemme

Legacy Member
shiftyke zei:
Montreux Jazz, heeft weer mooie namen gestrikt die jammer genoeg niet naar dour komen :angry:

en ik wil dilated zien gvd :p

Ik zal er zijn op Boogy Down Breda! :music:
Spijtig dat Splash zo ver is want Immortal, Jedi Mind Tricks en Atmosphere. :love:

Illcat

Legacy Member
Quote vanop Wastelandforum.

ben met nog wat bezig, maar wat echt suckt is dat Dour nu altijd een week later valt dan normaal, veel acts zouden dan 5 dagen niets moeten doen vooraleer ze Dour kunnen doen, en dat is a straight nono... suckt!

morgen weer thuis, kan ik wat beter werken vanuit daar dan hier... met die tijdsverschillen...

L

dus..let's hope! :)

shiftyke

Legacy Member
ik snap alleen niet waarom niemand ze naar belgië laat komen, in de vooruit ideaal ze

Bud

Legacy Member
Hmmm Splash ziet er weer vet uit misschien toch eens naartoe gaan >_<
Iemand laatste album van DJ Vadim al beluisterd? U Can't Lurn Imaginashun
Niet het standaard hiphop album maar staat wat vanalles op, gewoon lekkere muziek :)

Approved

Legacy Member
Net Panacea ontdekt.. valt heel goed mee. Doet me wat denken aan The Foreign Exchange.

Soulbeats met leuke raps, aanrader :)

flameboy

Legacy Member
die ill bill video, dope! :p
zo een videoclips zouden ze beter op den tv uitzenden ipv het zoveelste kettingen, hoeren en dikke hummers videoke

skampy

Legacy Member
flameboy zei:
the terroritst van dj vadim is toch nen banger van een lieke

YouTube - o'clock
de muziek en video past zo goe bij elkaar IMO :)

speaking of Vadim, iemand die weet hoe het met zijn gezondheid gaat? :(

edit: blijkbaar nog serieus aan 't touren deze zomer, 't zal dan nog wel gaan blijkbaar/hopelijk

edit 2:

ik stond blijkbaar achter:

"2008 has been the worst year of my life. I went through the most gut wrenching emotions with family trauma and personal health. My father went partially blind after having 3 failed cataract operations. My mother nearly lost her house in the credit crunch and ended up having anxiety attacks. My wife was very ill and I went blind in my left eye. I was diagnosed with eye cancer at the end of the summer and had a very precarious operation to remove it. It was the darkest moment of my life. For the first time I had to dwell with the idea of death and not being invincible, but I felt kindness, love and appreciation from so many people around the world praying and sending positive energy, thank you to you all. The surgeons saved my eye, got rid of the cancer and since then I've gone on to complete a new album."

shiftyke

Legacy Member
Madlib zou maar rond 1u beginne :(

Btw in De Hop vanavond een nieuwe van Fakkelbrigade, die NIET op Colluci komt

Approved

Legacy Member
Khoop dat het tot 5 uur ofzo gaat duren, dak niet te lang op de trein moet wachten..

Approved

Legacy Member
Ik hoop vanalles zo'n beetje.. Quasimoto, Yesterday's New Quintet, Jaylib... Zou wel nice zijn..

Black Though is toch zo'n goede MC gvd...

skampy

Legacy Member
vorige keer in Vooruit was 't gewoon beatjes opleggen op cd. Op zich niks speciaal om te zien, ware het niet dat het allemaal Madlib beats waren natuurlijk. Ook lang niet allemaal bekende tracks, gewoon uit zn beatarchief. Heeft toen wel gerapt op The Red, maar daar had em eigenlijk geen zin en dat was pas na zwaar aandringen van Lefto (en he tpubliek) dat hij een paa rhymes deed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan