Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skampy

Legacy Member
moeilijk te voorspellen. Kan idd zijn dat de opkomst tegenvalt. Heb in 't stad alleszins geen reclame zien hangen. Van DJ Prinz zn verjaardagsfeestje of party's in de Noxx daarentegen... :s

Suphafly

Legacy Member
ben nog aant twijfelen
moet eerst van Lokeren naar eindhoven
en dan zou ik terug van eindhoven naar antwerpen moeten en dan terug van antwerpen naar eindhoven. dus dan ist wel veel KM maar mss... voor madlib

shiftyke

Legacy Member
skampy zei:
moeilijk te voorspellen. Kan idd zijn dat de opkomst tegenvalt. Heb in 't stad alleszins geen reclame zien hangen. Van DJ Prinz zn verjaardagsfeestje of party's in de Noxx daarentegen... :s

petrol maakt nooit reclame, enkel flyers en email

Mai als het zo regent, zal ik het verzopen waterkieken zijn in de zaal, say hi :p

shiftyke

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Te voet van aant station en ik ken de baan niet :(

lol

mai das wel ver ze :p

tis gewoon de meir afgaan, blijven rechtdoor gaan tot ge aan de kaai komt en naar links wandelen tot ge op een lelijk industrie terrein komt :p

best de metro pakken en afstappen op groenplaats :)

skampy

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Te voet van aant station en ik ken de baan niet :(

lol

damn, wandeling terug naar A'pen Centraal wordt lang en boring :p

Ach ja, niets vergeleken met om 5u van het Dour terrein gekickt worden en terugwandelen naar het dichstbijzijnde station :)

Approved

Legacy Member
bwa, autorit van 2 uur is ook niet alles..

Ik dacht het best Antwerpen Zuid te pakken?

shiftyke

Legacy Member
Mad.Villain zei:
bwa, autorit van 2 uur is ook niet alles..

Ik dacht het best Antwerpen Zuid te pakken?

Dan moet ge de Generaal Armostrongstraat pakken, wel niet echt plezant om daar te wandelen, zijn allemaal drukke straten. Maar veel korter wel :p

da verhaal van dour moogde tog eens uit de doeken doen vind ik Skampy :D

Approved

Legacy Member
* Vanaf Antwerpen Zuid station:
Kolonel Silvertopstraat inlopen tot de 2de lichten. Rechtsaf tot einde. Petrol ligt aan uw linkerhand (t.o. Mexiconatie).
Wandeltijd ong. 20 minuten.

Best deze pakken of toch Generaal Armostrongstraat? :s

shiftyke

Legacy Member
Mad.Villain zei:
* Vanaf Antwerpen Zuid station:
Kolonel Silvertopstraat inlopen tot de 2de lichten. Rechtsaf tot einde. Petrol ligt aan uw linkerhand (t.o. Mexiconatie).
Wandeltijd ong. 20 minuten.

Best deze pakken of toch Generaal Armostrongstraat? :s

das de weg die ik u beschreven heb, als ge rechts afslaat in de Kolonel... komt ge in de Generaal... uit :p

XPlosiv

Legacy Member
Net naar eminem zijn nieuwe album geluisterd. Pft tis idd geene vetten, paar liedjes wel. De beats mogen er wel meer dan zij, ma wa wilde met dr dre :D. Jammer :(

shiftyke

Legacy Member
mostly lekkere plaatjes maar ik ga weer zagen aan zijne kop.... zo van "alé gast doe nekeer normaal, pak gewoon die mic en doe iets..."


L

Haha, die Lefto toch :D

Suphafly

Legacy Member
ik ga ook wel proberen gaan
alsk er ben ist mee een rode cap en rode t shirt voor moest er iemand kennis wille maken haha liefst mee ne C75

Robust²

Legacy Member
Eerste review van Colucci Era door 3voor12 is toch zeer positief, ondertussen kijk ik er toch ook wel naar uit :)
Hoewel ik ondertussen ook al sterk uitkijk naar dat album van Ty en NCC, hopelijk zijn het wel veelal nieuwe nummers ipv oudere nummers in een nieuw jasje.

shiftyke

Legacy Member
Suphafly zei:
ik ga ook wel proberen gaan
alsk er ben ist mee een rode cap en rode t shirt voor moest er iemand kennis wille maken haha liefst mee ne C75

dju ik kom niet in aanmerking :(

Ik heb m'n raise it up for ma dukes shirt aan en een element gilet, ik neem al genoegen met B95 :p

edit: Btw Madvillain wanneer ben jij in petrol? Ik wil niet te vroeg zijn want die Thunderheist zever moet ik niet zien en wil ook niet te lang wachten, maar te laat komen is ook wel lauw
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan