Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

flameboy

Legacy Member
instrumental, check swindle dan is
maar is mss enkel iets voor u als ge te vinden zijn voor grime...
maar toch vette laidback beatjes...

Suphafly

Legacy Member
zo hard balen dak ni naar ghostface kan.
allé ja kan wel maar op u ééntje ist ook maar wack zeker in bxl

shiftyke

Legacy Member
ik heb exaams anders ging ik wel alleen hoor, ben dat al gewoon voor de meeste hiphop feesjes.

Illcat

Legacy Member
Ik zie da ook nooit zitten om alleen te gaan.
Anders ging'k wel naar Madlib geweest zijn maarjah.. De meesten gasten hebben blok jammer genoeg, net nu der nen pak zalige optredens zijn.

Approved

Legacy Member
** gader mee? is da ***** muziek? ja.. Neeje 5O cent is maar gezever..**

LOL

shiftyke

Legacy Member
Mad.Villain zei:
** gader mee? is da ***** muziek? ja.. Neeje 5O cent is maar gezever..**

LOL

Ik zal u nog een straffer verhaal vertellen :p

ik: Gade mee naar Check the rhyme, das ECHTE hiphop wordt graaf ze manne
Vrienden: Nee hiphop is dood en belachelijk

Vrienden: Ey, gade mee naar Pukkelpop, 50cent komt
Ik: :doh: :confused::help::sop:

Maar ik vind alleen gaan niet zo erg, ik ga meestal van voor staan, der is altijd wel een serieus feest aan de gang, zeker op check the rhyme :D

https://www.stonesthrow.com/news/2009/05/madlib-2009-europe-tour-day-3-belgium

shiftyke

Legacy Member
Pitter zei:
nieuwe vrienden zoeken =D

ik heb nog ergere hoor, zo van die mannen die enkel in hun kleine gitaar-wereldje leven. Alles wat daar niet onder valt is bijgevolg slecht :p

Approved

Legacy Member
Valt mee bij mij.. Die luisteren naar minimal/.. en da hoor ik ook wel graag.

JRocc gans toegeroekt :D

skampy

Legacy Member
afgelopen weekend was 'k toch pissed ze. Ik heb een paar beste maten en we zijn tesamen in hiphop gegroeid, vanaf 2000 ofzo. Toch wat party's en optredens gedaan, als er iets goe was, daarheen. Of het nu in bxl of gent was, we waren er meestal wel. Bon, ik ben de laatste tijd ook iets minder hiphop minded, en iedereen besteedt wat meer aandacht aan "quality time at home" (etentje, vriendinnen erbij,...), allemaal goed en wel...

Maar 't was ondertssn al lang geleden dat we nog eens naar een quality feestje waren geweest en daar werd ook over geklaagd. Nu, dit weekend, Madlib, J.Rocc en Lefto....volledig onze stijl, onze helden zeg maar, een feestje wat we 2 jaar geleden nog als hoogtepunt van het jaar zouden hebben aangestipt...daar was iedereen nu te plat voor. "te veel wijn bij het eten, te comfy thuis"....En ik had het goed op voorhand aangekondigd en iedereen zag het wel zitten. Tot de moment zelf. Ben dan maar alleen geweest. Keigoei party, mn maten (één ervan is ne zwaaaaaaaare Dilla fan, die zou ook zot geworden zijn) hadden het bangelijk gevonden, maar toen was het blijkbaar een te zware inspanning.

Ben dan maar alleen gegaan. Blij da'k gegaan ben, superjammer da'k die beleving niet met mn maten heb kunnen delen.

Pitter

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Valt mee bij mij.. Die luisteren naar minimal/.. en da hoor ik ook wel graag.

JRocc gans toegeroekt :D

ik zag het op uw last.fm ^^:niceone:


krijgt hier eigelijk nog iemand het schijt aan interludes en intros en te veel getaffel int begin van tracks? ik erger me echt aan da gezever..

shiftyke

Legacy Member
skampy zei:
afgelopen weekend was 'k toch pissed ze. Ik heb een paar beste maten en we zijn tesamen in hiphop gegroeid, vanaf 2000 ofzo. Toch wat party's en optredens gedaan, als er iets goe was, daarheen. Of het nu in bxl of gent was, we waren er meestal wel. Bon, ik ben de laatste tijd ook iets minder hiphop minded, en iedereen besteedt wat meer aandacht aan "quality time at home" (etentje, vriendinnen erbij,...), allemaal goed en wel...

Maar 't was ondertssn al lang geleden dat we nog eens naar een quality feestje waren geweest en daar werd ook over geklaagd. Nu, dit weekend, Madlib, J.Rocc en Lefto....volledig onze stijl, onze helden zeg maar, een feestje wat we 2 jaar geleden nog als hoogtepunt van het jaar zouden hebben aangestipt...daar was iedereen nu te plat voor. "te veel wijn bij het eten, te comfy thuis"....En ik had het goed op voorhand aangekondigd en iedereen zag het wel zitten. Tot de moment zelf. Ben dan maar alleen geweest. Keigoei party, mn maten (één ervan is ne zwaaaaaaaare Dilla fan, die zou ook zot geworden zijn) hadden het bangelijk gevonden, maar toen was het blijkbaar een te zware inspanning.

Ben dan maar alleen gegaan. Blij da'k gegaan ben, superjammer da'k die beleving niet met mn maten heb kunnen delen.

mai die moet spijt hebben, want er zijn serieus wa dilla beats gedropt, die ubervette live versie die lefto opzette was zalig :D

@Mad.Villain

Wtf is "toegeroekt" :p ?

Pitter

Legacy Member
Beerend zei:
Ik heb Pitter, LOL.

En anders ga ik ook wel alleen, als die eerste beats inkomen ben ik toch niet meer om aan te spreken :)

hahah :d, ma ook ni alles wa gij goed vindt, vind ik goed

Approved

Legacy Member
Dialect (bij ons :)) voor Stoned/high :p

Zou er eigenlijk een livesetje uikomen?

Approved

Legacy Member
Pitter zei:
ik zag het op uw last.fm ^^:niceone:


krijgt hier eigelijk nog iemand het schijt aan interludes en intros en te veel getaffel int begin van tracks? ik erger me echt aan da gezever..

Vaak zijn die zo dom.. :/

Echt irritant :(

shiftyke

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Dialect (bij ons :)) voor Stoned/high :p

Zou er eigenlijk een livesetje uikomen?

Ah zo :D

Madlib zijn oogskes spraken anders ook boekdelen :D

Ik zou niet op een livesetje rekenen :(

Robust²

Legacy Member
Beerend heeft idd niet altijd last van alleen te zijn :p
Hier kan ik ook zo goed als nooit iemand warm maken, altijd diezelfde vooroordelen he...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan