Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mad.Villain zei:** gader mee? is da ***** muziek? ja.. Neeje 5O cent is maar gezever..**
LOL





Pitter zei:nieuwe vrienden zoeken =D

Mad.Villain zei:Valt mee bij mij.. Die luisteren naar minimal/.. en da hoor ik ook wel graag.
JRocc gans toegeroekt![]()
skampy zei:afgelopen weekend was 'k toch pissed ze. Ik heb een paar beste maten en we zijn tesamen in hiphop gegroeid, vanaf 2000 ofzo. Toch wat party's en optredens gedaan, als er iets goe was, daarheen. Of het nu in bxl of gent was, we waren er meestal wel. Bon, ik ben de laatste tijd ook iets minder hiphop minded, en iedereen besteedt wat meer aandacht aan "quality time at home" (etentje, vriendinnen erbij,...), allemaal goed en wel...
Maar 't was ondertssn al lang geleden dat we nog eens naar een quality feestje waren geweest en daar werd ook over geklaagd. Nu, dit weekend, Madlib, J.Rocc en Lefto....volledig onze stijl, onze helden zeg maar, een feestje wat we 2 jaar geleden nog als hoogtepunt van het jaar zouden hebben aangestipt...daar was iedereen nu te plat voor. "te veel wijn bij het eten, te comfy thuis"....En ik had het goed op voorhand aangekondigd en iedereen zag het wel zitten. Tot de moment zelf. Ben dan maar alleen geweest. Keigoei party, mn maten (één ervan is ne zwaaaaaaaare Dilla fan, die zou ook zot geworden zijn) hadden het bangelijk gevonden, maar toen was het blijkbaar een te zware inspanning.
Ben dan maar alleen gegaan. Blij da'k gegaan ben, superjammer da'k die beleving niet met mn maten heb kunnen delen.
?Beerend zei:Ik heb Pitter, LOL.
En anders ga ik ook wel alleen, als die eerste beats inkomen ben ik toch niet meer om aan te spreken![]()
Pitter zei:ik zag het op uw last.fm ^^
krijgt hier eigelijk nog iemand het schijt aan interludes en intros en te veel getaffel int begin van tracks? ik erger me echt aan da gezever..

Mad.Villain zei:Dialect (bij ons) voor Stoned/high
Zou er eigenlijk een livesetje uikomen?


