Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Approved

Legacy Member
Als de muziek goed zit zeg ik toch bijna niets meer of ga ik ergens vanvoor staan..

Mja, bij een groep ist altijd iets leuker..

Robust²

Legacy Member
Tgohja ik ga dan liever alleen dan om met een groep te gaan die toch enkel zagen. Daarnaast heb ik al elke keer mensen van hier ontmoet die ook alleen gingen, en was het best aangenaam :)

Illcat

Legacy Member
shiftyke zei:
precies een bende eenzaten hier :')

Zo lijkt het toch ja ^^

Ma normaal ga'k altijd me mijnen beste maat, maar hij is nie zo into hiphop als ik en hij heeft examens en focust em der precies x te extreem op.

De rest kan da wel apprecieren ma om echt naar een optreden te gaan, da zit er nie direct in. Om nog maar te zwijgen over de verplichtingen tov hun vriendin!

Me mijn broer heb'k menig concert afgeschuimd maar nu is hij meer into reggea/ragga. Enkel naar de echte klassiekers in de hiphop zou hem nog wel es meegaan.

Kben nie echt iemand die graag op zijn eentje ronddoolt, da wilt nu nie zeggen dat'k een associaal type ben ofzo, verre van eerlijk gezegd :p

shiftyke

Legacy Member
kocabar zei:
dolla is gisteren doodgeschoten man man hier 1 van zijn liedjes enorm bekende kerel rip

YouTube - Dolla Ft. T-pain - Who the Fuck is That HBEATZ REMIX

Ik kan niet zeggen dat ik zijn muziek zal missen, maar toch rip

Zeg Mad.V waar koopt gij uw cd's/vinyls eigelijk via het internet of kende gij ne goeie winkel? Meeste cd winkels hier verkopen amper hiphop en veel goeie online winkels ken ik ook niet? (zonder al te veel verzendkosten). Alé als iemand andere ne goeie winkel kent mag ook antwoorden hoor :D

Robust²

Legacy Member
shiftyke zei:
Ik kan niet zeggen dat ik zijn muziek zal missen, maar toch rip

Inderdaad, da's eerlijk gezegd het soort muziek waardoor ik niemand meekrijg naar concerten :p
Maar daarvoor moest hij wel niet sterven natuurlijk.

Approved

Legacy Member
Hier in Leuven is een leuke recordstore.. Heeft een goed aanbod hiphop cd's, vinyls ook, maar minder.

Vinyls koop ik vooral via hhv.de (voor 90 eur heb je een 5 -6 tal platen incl verzendingskosten) Voor cd's weet ik niet of ze duurder of goedkoper zijn..

op die site is nog een originel Operation Doomsday vinyl.... 120 eur :( :( :(

Bud

Legacy Member
Vind het ook niet zo simpel om mensen mee te krijgen naar hiphop optredens, zeker als het minder bekende dingen zijn. Jammer dat Method & Red in examens valt, ik heb wel tijd genoeg maar de rest niet :p. Nja toch al wat volk warm kunnen maken voor Splash (electro en hiphop mix is ideaal) dus dat maakt veel goed :)

Nog nooit van Dolla gehoord, hoorde direct al waarom...

edit: crap Ghostface was gisteren ;_;

edit2: Guilty Simpson en Dilla http://www.moovmnt.com/wp-content/uploads/2009/05/guilty_simpson-stress.mp3

shiftyke

Legacy Member
Mad.Villain zei:
EDIT: Relapse krijgt 3,5 ster in de humo.. wat vrij goed is :s

op 3,5/5 ?:doh:

Weeral het zoveelste bewijs dat Humo echt niets van hiphop kent, vorig jaar hun review van Jay-Z en Cool Kids op Werchter was om te wenen, vol clichés en fouten, nee Humo + Hiphop = no-go !

Thx Bud

:edit: lekker beatje, maar geen hoogvlieger

Saint

Legacy Member
shiftyke zei:
Ik zal u nog een straffer verhaal vertellen :p

ik: Gade mee naar Check the rhyme, das ECHTE hiphop wordt graaf ze manne
Vrienden: Nee hiphop is dood en belachelijk

Vrienden: Ey, gade mee naar Pukkelpop, 50cent komt
Ik: :doh: :confused::help::sop:

Gisteren:

Vriend: Hey, gade mee naar Ghostface killah, kheb 2 tickets van neef gekregen.
Ik: fuuu, deadline voor alle eindopdrachten morgen =|.

Ooit in ver verleden hier eens gevraagd welke naam ik zou pakken voor mogelijks een muziektijdschrift voor een vrije eindopdracht. Het was Eardrum geworden. Deliver :p
Covertje
http://i454.photobucket.com/albums/qq269/free411/Cover-1.jpg
Spreadje
http://i454.photobucket.com/albums/qq269/free411/TheRoots.jpg

shiftyke

Legacy Member
LiL_$ainT zei:
Gisteren:

Vriend: Hey, gade mee naar Ghostface killah, kheb 2 tickets van neef gekregen.
Ik: fuuu, deadline voor alle eindopdrachten morgen =|.

heb ik ook eens gehad, maar dan met een snowboardvakantie :(

shiftyke

Legacy Member

Approved

Legacy Member
die hartvormige? lol kheb hem besteld :p

edit: Nieuwe Roots binnen een maandje? :D

shiftyke

Legacy Member
Mad.Villain zei:
die hartvormige? lol kheb hem besteld :p

edit: Nieuwe Roots binnen een maandje? :D

grrrr, wacht maar ik zal hem wel te pakken krijgen :p

Ah wist ik niet, ik dacht dat ze enkel nog als band optraden tijdens Late night, nice :D

Approved

Legacy Member
How I Got Over should be out June 23 unless it gets pushed back

wordt nog een goed jaarke:

Mos
Reflection Eternal
CunninLynguists album
Tonedeff
Pharoahe Monch

zouden ook uitkomen dit jaar, maar ik vrees ervoor :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan