Archief - [rnb/hiphop] Nfluenz - Straight In The Ground

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nfluenz

Legacy Member
Grootte= 2,86 mb
lengte= 3'07"
Extensie= mp3
opnamekwaliteit= 128 kbps
gebruikte gear: Cool Edit Pro2.1 en headset van plantronics
tijd besteed= tekst schrijven en aanpassen ongeveer een uur of 6-8 en opname een 2-tal uurtjes.


Zo, Ik ben Nfluenz, ik heb hier ongeveer 3 jaar gelede al eens mijn muziek gepost.. in 2006 kwam ik hier af met de nummers "Out To Get Mine" en "Fuck Defour" voor wie het zich nog zou herinneren.. ik heb toen véél goede reacties gekregen van jullie..
anyway
nu heb ik een nieuw nummer "straight in the ground" en ik dacht toch nog maar eens iets te laten horen van mezelf op dit forum.

de beat is van een soundclick producer uit de VS "RapitFly"
de tekst en stem die je hoort in het nummer is dus van mij..

SoundClick artist: Nfluenz - Mix of r&b & rap with catchy hooks

dat is de link, als je genoeg naar beneden scrollt zie je ook de lyrics staan..

shiftyke

Legacy Member
Als hiphop-fanaat vind ik dit echt niet goed, beat is echt niet boeiend, de rhymes zijn iets te ruig, toch voor iemand uit Hasselt. Maar ieder zijn ding zeker, als jij de goed vindt en er zijn andere die het goed vinden hou ik mijn mond ;)

btw wastelandmagazine.com is een vlaams hiphop forum :)

pit24

Legacy Member
Die intro is echt ziek, de lyrics zitte imo ook wel goed. Maar ik denk dat uw mid ruiger kan, hoe je dat moet doen weet ik niet want eigenlijk ken ik weinig tot niets van hiphop.

Groetjes, Jan

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
ik vind het echt goed, het is niets vernieuwend, maar toch goed gedaan.

satanreleased

Legacy Member
MAg ik doorverwijzen naar mijn RnB/club track dat niemand heeft geluisterd ???? beetje lager in de home made?

Clash

Legacy Member
Als ge een comment van hem verwacht kunt ge toch ook eerst commenten op zijn track? ^^

Bahemath

Legacy Member
mwhaha vetjes man ;) lyric zit zeker goed. Flow is fantastisch

satanreleased

Legacy Member
Clash zei:
Als ge een comment van hem verwacht kunt ge toch ook eerst commenten op zijn track? ^^

Even een comment geven .De beat is niet zelf gemaakt, hij heeft erop gerapt ... wat kan ik nog meer zeggen ?Goed gerapt ?
JA heel mooie .

kameleon

Legacy Member
beats zitten goed, enkel mis ik mss toch wel wat spanning met mss een extra baslijn.. moet niet veel zijn

de rhymes etc.. klinken echt wel vet in mijn oren, tof

-- K

Nfluenz

Legacy Member
ja zoals ik al zei is de beat niet van mijzelf, deze is van een soundclick.com producer rapitfly. de tekst enal is wel zelf geschreven en ingezongen

Bahemath

Legacy Member
nfluenz als je meer beats nodig hebt zoek eens naar Joeyclaris !!! Ze is echt goed
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan