Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skyscraper

Legacy Member
Hm ik kreeg te horen 23u van de organisator. Tenzij die 't ook fout op heeft :p
'k denk sowieso niet te vroeg.. 't volk in den make up komt maar toe tegen 11/12u. Anders gaat 't maar nen dooie boel zijn voor Mayer.

Illcat

Legacy Member
robust² zei:
Ik ben vanavond idd ook aanwezig :)
Ongeveer recht tegenover de Make-Up is er een winkel die de cd heeft, maar die is vanavond natuurlijk niet open :p

Ah ok merci, mss dat'k er straks dan achter ga. Binnen een uurke zet'k al aan nr Gent.

kooksteen zei:
Ik ga niet gaan vanavond, ben ziek :(

Ik ook trug verkouden, zoveelste keer in een paar weken.
Schijtweer!

Berter zei:
Aaah thanks! :D

Jup make up 's véél kleiner dan den depot, is ook geen gewone rechthoek. Ik ga proberen tegen half 11 al toe te komen. Jullie?

Geen probleem z man. ;)

Wij zakken op't gemak af naar Make-up rond 9-10u.
Te voet vanaf rabot/gevangenis dus nog een stukske wandelen. :p

Robust²

Legacy Member
Illcat zei:
Ah ok merci, mss dat'k er straks dan achter ga. Binnen een uurke zet'k al aan nr Gent.

Music Mania ging hem een paar weken geleden bestellen, dus die zouden er normaal gezien wel moeten hebben. Is ongeveer tegenover het straatje van de Make-Up

Illcat

Legacy Member
robust² zei:
Music Mania ging hem een paar weken geleden bestellen, dus die zouden er normaal gezien wel moeten hebben. Is ongeveer tegenover het straatje van de Make-Up

Music Mania weet'k zijn das bij De Vooruit.
Make-up is da bij/in patershol?

Robust²

Legacy Member
Music Mania is verhuisd naar de straat die van de vooruit naar beneden loopt richting centrum/kouter. En ongeveer recht tegenover de music mania is een klein zijstraatje waar de make up zit.

tom1

Legacy Member
?

Music mania is verplaatst en is nu dichtbij de Panos daar.
Als ge voor die Panos inslaat komt ge aan de MakeUp (indat steegje).

Skyscraper

Legacy Member
Meneer zou ier al naar den patershol tsjollen :')
'k heb der wel zin in.
Nice filmke btw shift, 'k hoop dattem vanavond ook fall in love doet. Zoo heerlijk.

shiftyke

Legacy Member
wilt er iemand een ticket hebben voor straks? Ik heb er nog eentje voor vanavond maar ik kom niet?

Illcat, elke Mayer is te verkrijgen voor de show, 15 euro voor de cd, 20 voor de LP, 10 euro voor The Ills 7", het hartje ligt er ook nog, een mixtapeke voor 5 euro en de cd van Now On - Tomorrow Already.

Wie is deze kerel? die was er ook:

http://www.ohdangmag.com/archive/reviews//nowon_cover-thumb.jpg

Skyscraper

Legacy Member
UHGR.
Me wants! :D Alé ja, als ze mij daar fucken dat ze geen cultuurcheques aanvaarden. Wat wss wel zo zal zijn.
(en kom 's zelf vanavond, zomaar beloftes verbreke ;p)

shiftyke

Legacy Member
kooksteen zei:
Ik wil wel shiftyke, maar hoe zou je ze overdragen?

ik kan u gwn de pdf geven :p

Die staat wel op mijne naam, maar het zou mij verbazen dat ze uwe pas vragen...

Skyscraper

Legacy Member
Allright. Ik kan binne mé mijn cc. Happiness.
Zeg Shift, hoe hebt gij zijn handtekening kunnen fixen? Stond ge zo vanvoor misschien? Of kwam die na de show fkes 't publiek in?

Skyscraper

Legacy Member
Zalig, ophange!
Wa kunt ge nog kopen op zijn merch stand?
Zou anders 't mini love is allright ep'ke meepakke voor te signe.. ma wss niet.

Nasta

Legacy Member
Jow voor de Hiphopthread dudes:

Ongeveer een jaar geleden kwam "Nasta & NiZ - Binnenstebuiten" uit. Vlaamstalige HipHop met een vleugje Soul.
Deze is vanaf vandaag gratis te downloaden op volgende links:


RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

of
Directe Link (directe link)

Cover: http://i404.photobucket.com/albums/pp124/NastaDMD/NastaNiZ_Cover.gif

Indien je toch nog een van de laatste exemplaren wil bemachtigen, mail naar [email protected]. (10 eur)
Er zijn ook nog enkele vrouwen shirts beschikbaar (S/M), mail eveneens naar [email protected]. (15 eur + free cd)

Foto: http://i404.photobucket.com/albums/pp124/NastaDMD/Foto19-1.jpg

________________________________________________________


Op vrijdag 13 november komen: The Opposites (nl) & Winne (nl) het beste van zichzelf geven in Jeugdhuis Zenith (Dendermonde). Het publiek wordt die avond opgewarmd door Nasta & NiZ. Afterparty met Esk-L en Tafar. Wie kaarten in voorverkoop wil kan dit online via .: JH Zenith online ticketing systeem :.

LET OP, dit kan nog tot en met zondag (9euro), indien je dan geen kaart hebt betaal je 12euro aan de kassa.

Affiche: http://goedkope-last-minutes.be/beatville/Affiche.jpeg
meer info op .: Jeugdhuis Zenith Dendermonde :.


Bedankt voor de support!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan