Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
robust² zei:Ik ben vanavond idd ook aanwezig
Ongeveer recht tegenover de Make-Up is er een winkel die de cd heeft, maar die is vanavond natuurlijk niet open![]()
kooksteen zei:Ik ga niet gaan vanavond, ben ziek![]()
Berter zei:Aaah thanks!
Jup make up 's véél kleiner dan den depot, is ook geen gewone rechthoek. Ik ga proberen tegen half 11 al toe te komen. Jullie?


Illcat zei:Ah ok merci, mss dat'k er straks dan achter ga. Binnen een uurke zet'k al aan nr Gent.
robust² zei:Music Mania ging hem een paar weken geleden bestellen, dus die zouden er normaal gezien wel moeten hebben. Is ongeveer tegenover het straatje van de Make-Up
kooksteen zei:Ik wil wel shiftyke, maar hoe zou je ze overdragen?
