Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Illcat

Legacy Member
fuck. Kan er ier iemand mijn tickets afprinten, hier lukt et niet.
Cheers

?therapy?

Legacy Member
Ah shit, geen mannelijke T-Shirts meer van Nasta & Niz :(
ik en een maat waren van plan om het te kopen. Spijtig genoeg is er altijd wel iets tussen gekomen :p

Nasta

Legacy Member
?therapy? zei:
Ah shit, geen mannelijke T-Shirts meer van Nasta & Niz :(
ik en een maat waren van plan om het te kopen. Spijtig genoeg is er altijd wel iets tussen gekomen :p

nog enen xxl ja ... maar das redelijk groot ;)

shiftyke

Legacy Member
Nasta zei:
nog enen xxl ja ... maar das redelijk groot ;)

bwa das gangsta :unsure:

Berter zei:
Zalig, ophange!
Wa kunt ge nog kopen op zijn merch stand?
Zou anders 't mini love is allright ep'ke meepakke voor te signe.. ma wss niet.

Tshirts, sleutelhanger van heartshaped EP en dan de cd/lp toestanden :)

Skyscraper

Legacy Member
Illcat zei:
fuck. Kan er ier iemand mijn tickets afprinten, hier lukt et niet.
Cheers

als ge niemand vindt print ik da wel af voor u, maar neem mij als laatste optie. Ben nogal random als't op toekomen op 'n feestje aankomt. :p

Skyscraper

Legacy Member
Illcat zei:
Nevermind! Problem solved :)

@ Shifty no man date :(

Allright!

Ge kunt altijd 's op nen echte mandate gaan éh.:p
Iets gaan eten ofzo in een fancy restaurant,.. take 'm back to your place?

shiftyke

Legacy Member
Illcat zei:
Nevermind! Problem solved :)

@ Shifty no man date :(

helaas

Berter zei:
Allright!

Ge kunt altijd 's op nen echte mandate gaan éh.:p
Iets gaan eten ofzo in een fancy restaurant,.. take 'm back to your place?

and make sweet love by the fireplace :lol::unsure:

Btw Mad.Villain was jij gisteren niet op Mayer?

Illcat

Legacy Member
Berter zei:
Allright!

Ge kunt altijd 's op nen echte mandate gaan éh.:p
Iets gaan eten ofzo in een fancy restaurant,.. take 'm back to your place?

Haha! :D

Zeg berter PM es uw gsmnr.

?therapy?

Legacy Member
Word!!!!!!

Miljaarde! Dat was gewoonweg zalig! Spijtig dat ik te weinig geld meehad voor die heartshaped vinyl :love:
Wat een zalige stem heeft die kerel toch! Als ge nen kleinen in een grijze trui met bril van armani zag lopen, it was I :D Heb bijna constant mee gezongen... tot ergernis van zo'n kerel voor mij but whatevah! Het beste concert dat ik tot nu toe heb gezien... en heb er wel al een paar gezien die mij boeiden! Maar bij Mayer was de gezelligheid er zeker aanwezig <3

Skyscraper

Legacy Member
Allright, just wakker.
Wa nen nacht! & haha die foto :D

Zeer fijn optreden. & zijn set erna was écht dik in orde. Nog efkes met die pianist zitte praten. Kwam efkes mee danske placeren blijkbaar. Chille kerel :')

Nuja shift 't verschil ts depot & make up is gewoon dat de make up geen podium heeft. Dus staat ge eigenlijk naast mayer :p

Hebt ge nog 'n goe plaatste kunne vinden illcat? Heb u dan ni meer gezien als'k naar voor ggn ben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan