Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Illcat

Legacy Member
Show was echt wel off the hook z gasten! Echt Dope!
Ge hebt echt wel iets gemist vrees'k Shift.

Mayer Mayer ooh Mayer!! :D

Haha Robust staat er op z, nice!

Die heart shaped vinyl eb'k mij toch wel aangeschaft, is iets zeldzaams.
En prijs vond'k al bij al toch wel goed meevallen!

Wij stonden vrij goed, buiten zo nen dronkaard die mij constant zat te duwen. (die gast links op die foto met Mayer Hawthorne t-shirt).
Berter wij stonden net Rechts van da podiumke, gij stond iets voor ons.
Wel spijtig dat er in het begin een pak mensen op stonden. En oja, de hitte :p

We zijn na het optreden gewoon nog iets gaan drinken vlakbij met Robust en daarna nog afgezakt naar Charlatan, een van die mannen achter den bar nam die Heartshaped LP vast en was er precies zwaar van onder den indruk, haha! :)

?therapy?

Legacy Member
Spijtig dak niemand van hier kende, anders had ik ook wel eens gedag komen zeggen mjah. :p

shiftyke

Legacy Member
Ok vooraleer er mensen denk "mmm ik wil wel eens een papieren mad villain maken", wees gewaarschuwd, het duurt verdomd lang! :p

maar enfin, dit is het geworden:

Mad Villain

Illcat

Legacy Member
Ow da zijn idd wel coole foto's! Thanks for sharing. ;)

ps.. fuck cd vergeten te geven :p

Skyscraper

Legacy Member
Ja, vind ze ook zeer goed. Props to één of andere Sarah blijkbaar :p

En idd, besefte 't ook :') Hoe idioot.
Nuja toen dacht'k er totaal niet meer aan, stoem!

Illcat

Legacy Member
Vrij dwaas idd, nujah wa wilt ge na zo een bom van een optreden! ;)

concert van Bone Thugs-N-Harmony is gencancelled btw :p
Totaal geen liefhebber van die shit, maar ge weet nooit dat er hier mensen zijn die gingen gaan. Is altijd wel te verwachten met US acts.

mtm

Legacy Member
shiftyke zei:
Ok vooraleer er mensen denk "mmm ik wil wel eens een papieren mad villain maken", wees gewaarschuwd, het duurt verdomd lang! :p

maar enfin, dit is het geworden:

Mad Villain

aaaah monsieur le bricoleur :)
is wel te gek

Illcat

Legacy Member
Wie zakt er dit weekend af naar Dendermonde voor Winne + The Opposites? Ik zou wel willen gaan maar geen idee met wie.


Comming up @ De Kreun (Kortrijk)

4/12 CHALI 2NA (Jurassic 5) + lefto

5/12 ANTI-POP CONSORTIUM + Thavius beck + dj Afrojaws

Who's going?

Skyscraper

Legacy Member
Illcat zei:
5/12 ANTI-POP CONSORTIUM + Thavius beck + dj Afrojaws

Zou'k wel willen.. maar in brugge. Dus wordt een nachtje doorsteken + bijna examens dan.. Pass wss.

shiftyke

Legacy Member
5 december ga ik naar Isis kijken dus dat zal helaas niet gaan en dat ander zegt me niet veel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan