Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bud

Legacy Member
Wu-Tang Meets The Indie Culture Vol. 2: Enter The Dubstep

Belgian producers “AKS & Syndaesia” have remixed “Iconoclasts” by Wu Tang-Clan for the highly anticipated album “Wu Tang meets Indie culture Vol 2 – Enter the dubstep”.

This groundbreaking remix-album is an official Wu-Tang release which will be fueling the bridges between dubstep & hiphop, starring various other bass-thumping remixes from established names such as Evol Intent, Datsik, Excision, Stenchman & more.

“Many of the pioneers and practitioners (DJ’s and producers) in the Dubstep world came up in a time when Wu-Tang ruled the international airwaves. Unlike much commercial hip-hop, the immediacy of Wu-Tang’s sound spoke to many outside of the scope of the typical hip-hop fan, across oceans and at home. Their music and style helped to shape an emerging artform that hadn’t yet defined itself. Now, in 2009, as dubstep continues to grow, expand and encompass more styles and subgenres, the Wu-Tang sound is reintroduced into the mix, to spawn a new and unique musical crossbreeding, that is greater than the sum of its constituent parts.”


http://www.youtube.com/watch?v=RGb5SoHSpqY
YouTube - Wu Tang - Biochemical Equation (Datsik & Excision Remix)

Voort moment nieuwe Wale aant checken, klinkt al nie slecht

Skyscraper

Legacy Member
lotti zei:
Neenee, ik ben stedenbouwkundig ambtenaar :D. Iedere maandag thuis en mijn werk is 2 min. van thuis af. Ik kan mijne auto dus laten staan :cool:

En daar moest ge ni veelvoor studeren.. ? :p Hm..

wimpie5001

Legacy Member
Morgen in zenith in Dendermonde: nasta&Niz, The opposites en Winne
Kleine reminder voor de liefhebbers ;)

shiftyke

Legacy Member
Stones throw verkoopt nu The Ills single online voor 5 dollar, zal ik er wel 10 euro voor neertellen, rotzakke :p

Approved

Legacy Member
Producer? Klinkt wel lekker!

Hopelijk veel Black Milk beats :D


btw, hoe lang duurt het ongeveer eer het geld van je bankrekening overgeschreven staat op je paypal rekening? (weet niet waar ik het moet vragen lol) HEB HET DRINGEND NODIG!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan