Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Illcat

Legacy Member
Zijde nu geweest gisteren of toch morgen?
Kheb toch slaapplaats gevonden, tzal wel een stuk wandelen zijn.

?therapy?

Legacy Member
Jaja, morgen Mayer :love:
Kben eens benieuwd, heb er wel vrij hoge verwachtingen van ( wat mss geen goed teken is :x )

Skyscraper

Legacy Member
Mjeh idd.
Ik verwacht 'n bagger geluid & 'n slecht publiek. Dus 't kan alleen maar positief aflopen éh.. ;p

?therapy?

Legacy Member
Weljah, dat zijn o.a. de punten die ik vrees. De performance zelf zal wel in orde zijn maar geluidskwaliteit en publiek kunnen een concert zwaar verzieken

Skyscraper

Legacy Member
Idd. Ach well, 't beste dervan make.
Gelukkig hebk 1 gratis ticket & nen cultuurcheque, ga mij dus ni veel kosten.

(btw;
Music you have in common includes Saul Williams, The Antlers, Koushik, Boards of Canada and Clint Mansell. Nice!)

shiftyke

Legacy Member
Net terug Mayer was :love:

Heb handtekening :p (enkel heeft hij mijn naam verkeerd verstaan :p)

"Turn it up! Love MH"

Heb filmpje van Fall in love :D

Mensen die morgen nachtje door gaan doen, anders doe ik mss nog eens mee :p

BlisteringByte

Legacy Member
dead prez in brussel 22november...

zou da uitverkocht geraken?

Robust²

Legacy Member
Berter zei:
Idd. Ach well, 't beste dervan make.
Gelukkig hebk 1 gratis ticket & nen cultuurcheque, ga mij dus ni veel kosten.

(btw;
Music you have in common includes Saul Williams, The Antlers, Koushik, Boards of Canada and Clint Mansell. Nice!)

Cultuurcheques gelden ook? Verdorie, ik had er hier nog een liggen, maar dacht dat concert heir niet voor in aanmerking kwam :sop:

shiftyke

Legacy Member
?therapy? zei:
Shiftyke link dat filmpje eens? :D
Was er trouwens veel volk?

nee, maar kan er geen getal op plakken, al was er wel een vreemd soort volk, veel "oudere" mensen, 30-55 jaar. Dan enkele jongeren zoals ik, iemand met een All-Caps tshirt (:love:) en dan Lefto :p

Ben het aan het uploaden hoor ;)

edit:

ik ga nu voetballen, maar binnen 10 minuutjes verschijnt het op mijn youtube profiel.
http://www.youtube.com/user/SHFT101

Illcat

Legacy Member
Mayeeeeeeeeeeeeeeeer! Tgaat wel dope zijn z.
Ge maakt nog altijd uw eigen feestje en aangezien we toch met een paar mannen gaan van hier blijkbaar zal da al voldoende zijn peisk. :)

Nice filmpke!

Shifty kom gewoon af, ge kunt normaal gezien wel bij ons blijven crashen, ik zal u anders wel nog sms'n voor de zekerheid.


Berter kben uw cd'ke aan't maken ;)


Dead Prez zou'k feitelijk ook naar toe willen gaan, maar hun vorige show hier in België is gecanceled geweest dusjah...

Robust²

Legacy Member
Mayer! :love:
Nu, de Make-Up is denk ik wel kleiner dan het Depot als ik dat filmpje zo zie? Lekker gezellig! :p

Illcat

Legacy Member
Gaat gij vnvd Robust?

Al de show's van Mayer zijn precies wel allemaal in zo'n gezellige locaties toch voor zover ik kan zien op youtube. :p Iemand enig idee waar ge zijn cd kunt halen? In Mac Fly ?
Heb al wa cd winkels afgedaan hier in Kortrijk maar zonder succes.
Of zal cd ook beschikbaar zijn vnvnd in Make Up club?

Robust²

Legacy Member
Ik ben vanavond idd ook aanwezig :)
Ongeveer recht tegenover de Make-Up is er een winkel die de cd heeft, maar die is vanavond natuurlijk niet open :p

Skyscraper

Legacy Member
Illcat zei:
Berter kben uw cd'ke aan't maken ;)
Aaah thanks! :D

Jup make up 's véél kleiner dan den depot, is ook geen gewone rechthoek. Ik ga proberen tegen half 11 al toe te komen. Jullie?

Goh kga toch proberen binnegeraken met nen cc, scheelt toch ferm in prijs. 'k zie wel :)

?therapy?

Legacy Member
Nen maat zei daarnet dat MH om 22u zou beginnen? Geen idee waar hij heeft gevonden. Kga toch geen risico nemen en zeker op tijd komen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan