Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
voor mensen die het willen weten:

MH zal om 23u beginnen in Make Up

Skyscraper

Legacy Member
& met plezier.
Der werd me verteld dat mayer gaat gevraagd worden om wat mee te draaien. Jummie.

shiftyke

Legacy Member
pff ik denk dat ik naar Leuven ga voor Mayer, daar begint hij om half 10, dan kan ik met de trein terug; tot 6u20 in Gent rond dolen is geen optie (ik vrees er zelf voor dat de party nooit tot 6u gaat duren :p).

Ik heb dit weekend 2X een nachtje doorgetrokken en dat was achteraf gene goe plan :p

Mad.Villain zei:

Dooooooooowp :drool:

Mai dit zou het feest wel zijn :d

http://www.youtube.com/watch?v=fvu5bhHRbCA&feature=player_embedded

Approved

Legacy Member
^lol juist gevraagd als ze Below The Heavens nog kunnen vast krijgen.. je weet maar nooit

Btw, iemand de nieuwe Cunninlynguists al gehoord?

Skyscraper

Legacy Member
shiftyke zei:
pff ik denk dat ik naar Leuven ga voor Mayer, daar begint hij om half 10, dan kan ik met de trein terug; tot 6u20 in Gent rond dolen is geen optie (ik vrees er zelf voor dat de party nooit tot 6u gaat duren :p).

Bwoh ik denk dat 't wel zeer lang ga trekken ze. Ik zelf ga nooit zo lang blijven, maar 't verwacht toch niet dat da feestje snel gedaan ga zijn :) Er zijn in de buurt nog genoeg cafés ook hé, desnoods stapte tot de overpoort in een compleet desperate bui.. :D

Illcat

Legacy Member
Berter zei:
Bwoh ik denk dat 't wel zeer lang ga trekken ze. Ik zelf ga nooit zo lang blijven, maar 't verwacht toch niet dat da feestje snel gedaan ga zijn :) Er zijn in de buurt nog genoeg cafés ook hé, desnoods stapte tot de overpoort in een compleet desperate bui.. :D

²

Ik ga het ook laat maken normaal gezien.

Overpoort op een zaterdagavond stelt meestal bitter weinig voor.
Make up Club nog nooit geweest dus best wel zorgen voor een back up plan denk ik. Hopelijk kan ik nog een slaapplaats fixen.
Want tot de eerste trein (6:09) zie ik het toch ook nie echt zitten, da's wa te veel van het goede!

shiftyke

Legacy Member
Mad.Villain zei:
^lol juist gevraagd als ze Below The Heavens nog kunnen vast krijgen.. je weet maar nooit

Btw, iemand de nieuwe Cunninlynguists al gehoord?

ben bezig, klinkt op eerste zicht niet slecht, beats kunnen precies wel beter (maar er komen nog redelijk wat nummers :p)

tom1

Legacy Member
Illcat zei:
²

Ik ga het ook laat maken normaal gezien.

Overpoort op een zaterdagavond stelt meestal bitter weinig voor.
Make up Club nog nooit geweest dus best wel zorgen voor een back up plan denk ik. Hopelijk kan ik nog een slaapplaats fixen.
Want tot de eerste trein (6:09) zie ik het toch ook nie echt zitten, da's wa te veel van het goede!

Make Up gaat normaal wel door tot 5-6u hoor, toch zeker op een zaterdag...

shiftyke

Legacy Member
I may not be a rich attorney
But i'll win my girls heart in a trail of love


:love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan