Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m1dnight

Legacy Member
Hmmm kzoek een nieuw album, maar kan niets vinden ;p Laatste zondag naar Definitie van Dopeheid geweest @ Tilburg, 't was vetjes!

Joown

Legacy Member
m1dnight zei:
Hmmm kzoek een nieuw album, maar kan niets vinden ;p Laatste zondag naar Definitie van Dopeheid geweest @ Tilburg, 't was vetjes!

welke groepen heb je gezien?

Illcat

Legacy Member
Ha! Mijne maat me wie ik naar Mayer zou gaan heeft de Mexicaanse griep.
Vadim en Breakestra zal'k skippen.


Wel nog zin om naar Dead Prez (VK - Brussel) te gaan op 22/11.
Vorige show is wel gecancelled geweest, gebeurt natuurlijk wel geregeld met die US acts.

Skyscraper

Legacy Member
Illcat zei:
Ha! Mijne maat me wie ik naar Mayer zou gaan heeft de Mexicaanse griep.
Vadim en Breakestra zal'k skippen.

Ai.. da's minder..

Uhgrh, hoe moeilijk is't wel niet om hiphop te mixen. Keer op keer maak ik idiote fouten.

Als iemand 's 'n 30min mixke wilt horen & wa commentaar wilt geven, zou vriendelijk zijn.. :)

shiftyke

Legacy Member
uploaden die shit :)

Have fun op Vadim y'all, ik ga naar een lokaal feesje met Mystic (of hoe schrijft dat ook) en dj rebel :lol:

Skyscraper

Legacy Member
Ziezo, heb 't op vi.be kunnen zetten.
Muziek van Solitude op vi.be
En dan in die speler naar 't onderste bestand 3010mix(tape) gaan.

Wa info:
'k weet dat'k de nummers te lang laat spelen, maar 'k vind 't zo moeilijk om 'n nummer in't midden gewoon te onderbreken en er 'n andere in te smijten. Mijn overgangen hierin zijn ook meestal zeer slecht, soms waren ze gewoon niet mixbaar.. Maar dan probeer'k er 't beste van te maken ^^
Enjoy.

Illcat

Legacy Member
Ben't aan het checken, mij kan het allesinds bekoren ;)
Lekker chill. Surtout die overgang naar Q-tip :cool:
Enig idee hoe ik et kan downloaden want zie niet direct hoe.

Illcat

Legacy Member
Als gij 25 € wilt betalen voor een gewrite cd'ke cava voor mij z gast! :D

Illcat

Legacy Member
Ja toch niet man. :)


Niemand die toevallig cd's zoekt van Looptroop?

Heb nog:
Looptroop - The Struggle continues
Looptroop - A modern day city Symphony

Ongeopend! 2 examplaren ontvangen, die mannen hadden bestelling verkeerd doorgekregen en ik zit er nu mee. :(

Skyscraper

Legacy Member
Tracklist:
Laurent Garnier - The Man With The Red Face (Funk D'void Mix)
UNKLE - Rabbit In Your Headlights (Reverse Light Mix)
Y Society - What's Next
Talib Kweli & Hi-Tek (Reflection Eternal) - Move Something
De La Soul (ft Q-Tip) - Buddy
Janet Jackson (ft. Q-Tip & Joni Mitchell) - Got 'Til It's Gone
Viktor Vaughn / MF DOOM (ft.Apani B. Fly) - Let Me Watch
Kazi - A.V.E.R.A.G.E.
Madvillain - Figaro
Lootpack - Whenimondamic
A Tribe Called Quest - The Hop

@ Madvillain. Heb de At My Own Pace 12" 'k denk dat'k die van rushhour heb, al even geleden tho.
@ Illcat zal 't is ergens anders opsmijten met 'n dl-link, dacht dat ge dat via vi ook kon downen.

Edit: Download
Merci voor te luisteren éh :)

Approved

Legacy Member
Peace I'm Out The Door is echt :drool:

leuk setje wel, goede keuze van nummers (mijn fav Dilla beat zit ertussen haha).. nog wat oefenen op de overgangen en het komt wel in orde.. Misschien Skampy voor tips vragen?

Edit: verkeerde mix?

tom1

Legacy Member
Die overgangen zijn eerder fadeouts, scratchen in uw overgangen doe je best pas als je effectief kan scratchen ;p.

Eerst nog wat aan het beatmatchen werken!

btw, dat is een foute link :p
ik heb een andere set beluisterd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan