Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
Breakestra is nogal soul/funky en Sa-RA doet best denken aan Q-tips Kamaal The Abstract

Illcat

Legacy Member
Vet! Ik kijk echt wel uit naar Mayer.

En donderdag FB! woow! Wordt wel een zwaar nederhop avondje :)

Vadim ben'k nog aan't twijfelen, heb zelfde probleem als Shifty, volk meekrijgen.

shiftyke

Legacy Member
Hee daar,


Proficiat, want jij bent één van de gelukkige winnaars van onze MTVnoise wedstrijd!!
Je hebt een duoticket gewonnen voor ILL CITY op donderdag 8 oktober te Minnemeers! Je naam staat op een gastenlijst dus vergeet zeker je identiteitskaart niet!

Veel plezier en make some noise!

Groetjes

MTVnoise

FB hier I come :D :D

edit: ik vind dat die mail precies nogal amateuristisch overkomt, het kan maar beter geen hoax zijn :sop:

Skyscraper

Legacy Member
Bwoh neen, die manne zijn gwn nogal los prob.
Congratz!

edit; zalig dat mayer the official 'r fkes tussensmijt, man man.

shiftyke

Legacy Member
mai wordt lange nacht na IC, om 4u heb ik eerste trein, dat wordt recht naar school :D

:edit:

als er niemand van mijn vrienden het ticket wil, dan mag gerust hier iemand het ticket hebben hoor!

Skyscraper

Legacy Member
Haha serieus? :')
Zou'k nu 's echt niet kunne, ofja dan zou'k toch tege de middag aant maffe zijn.
Zitge nog in uw zesde ms?

Approved

Legacy Member
Oh Mr. Sprinkler, Mr. Sprinkler
Wet me for one, Mr. Sprinkler

De La :music:

Robust²

Legacy Member
Strange Journey Vol. II wordt officieel gereleased op 3 november blijkbaar.
Atm naar Promoe aan't luisteren, een van Looptroop met solo project (die met z'n dreadlocks :unsure:), zitten wel nog plezante plaatjes tussen. Wel allemaal in het zweeds, dus voor de lyrics moet je het niet echt doen. :p

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=ciUA2GHN6BA direct een linkje erbij :)

Illcat

Legacy Member
Promoe heeft Engelse shit ook hoor ;)
These walls dont lie
Long distance runner

die moet ge es' checkn

Robust²

Legacy Member
Weet ik hoor, dat Promoe ook in het engels z'n mannetje staat (ik denk niet dat Looptroop zweedse stuff heeft?), maar z'n cd Kraksangen is helemaal in het zweeds.

Skyscraper

Legacy Member
shiftyke zei:
ok het is officieel :p

TE KRIJG: 1 TICKET VOOR iLLCiTY !!!

Hm 'k zou misschien wel passeren .. ma 's zo zonde als'k dan niet ga. Is normaal gezien 'n feestje van de studentevereniging, ma grote kans dat da maar ne marginale boel is I guess.
Alleszins stom voor u dage ni kunt.

Robust²

Legacy Member
Toch nog redelijk wat volk van hier dat gaat blijkbaar, ik ben samen met kooksteen ook aanwezig :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan