Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Robust²

Legacy Member
Winne z'n laatste cd was zeker geen slechte plaat, zelfs beter dan Colucci zou ik durven zeggen. Maar hij kan wel niet op tegen het oudere Opgezwolle materiaal imo.
Z'n Lijn5 freestyle is ook de moeite, zeker eens checken op youtube.

Approved

Legacy Member
Nederland mag ook, ik denk dat ik ook wel zal gaan als ze in Wallonië komen.

Naart schijnt is DOOM wel niet erg goed live :s

shiftyke

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Nederland mag ook, ik denk dat ik ook wel zal gaan als ze in Wallonië komen.

Naart schijnt is DOOM wel niet erg goed live :s
en toch zal/zou ik gaan kijken ;)

Ari Gold zei:
Playaz circle - Flight 360: the takeoff vanaf 29/09

Mijn god, nog maar 2 keer beluisterd en ik kan nu al met zekerheid zeggen het beste wat ik in een jaar gehoord heb, geen enkele filler tegengekomen, té harde shit, perfect om te blazen in de auto

:wtf::eek::doh::naughty:

Skyscraper

Legacy Member
Gotta have the shirt btw, mm.
Slick Rick is anders ook dik chill, damn.

shiftyke

Legacy Member
SCHEDULE SO FAR

January 20, 2010 Warsaw/Poland TBA
January 21, 2010 RIjeka/Croatia TBA
January 22, 2010 Budapest Hungary TBA
January 23, 2010 Munich/Germany TBA
January 24, 2010 France TBA
January 25, 2010 France TBA
January 26, 2010 OPEN
January 27, 2010 Amsterdam/Holland TBA
January 28, 2010 Hengelo/Holland TBA
January 29, 2010 Denmark TBA
January 30, 2010 Oslo/Norway TBA
January 31, 2010 Vantaa/Finland TBA

voor onze Joe Budden fan, er is een plekje open in de Slaughterhouse tour ;)

shiftyke

Legacy Member
n/o als ge het goed vindt maar ik beschouw dat nu echt niet als goeie hiphop, het is allemaal nogal goedkoop, maar als jij dat wel goed vind ga ik daar niet van wakker liggen hoor :p

Robust²

Legacy Member
Ticketjes binnen voor FB en Mayer :woohoo:
Wie kom ik tegen binnen 2 weken in Minnemeers? :p

Ari Gold

Legacy Member
shiftyke zei:
n/o als ge het goed vindt maar ik beschouw dat nu echt niet als goeie hiphop, het is allemaal nogal goedkoop, maar als jij dat wel goed vind ga ik daar niet van wakker liggen hoor :p

Zijn idd niet echt hoogstaande lyrics, maar ben vooral een down south baby, dikke beats en braggin' & boastin', meer moet ik niet hebben :bow:

Godzillaranger

Legacy Member
over die mensen die graag doom zouden live, er is weinig kans daartoe. Hij heeft namelijk paspoort issues en kan amerika niet uit blijkbaar. Of toch met heel veel moeite.

trouwens, het is toch al heel lang geweten van madvillainy 2? ik herrinner me nog dat madlib met een madvillainy 2 cdr stond te zwaaien in petrol. iedereen int publiek die vanvoor stond ging van oooow
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan