Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mad.Villain zei:

en toch zal/zou ik gaan kijkenMad.Villain zei:Nederland mag ook, ik denk dat ik ook wel zal gaan als ze in Wallonië komen.
Naart schijnt is DOOM wel niet erg goed live![]()

Ari Gold zei:Playaz circle - Flight 360: the takeoff vanaf 29/09
Mijn god, nog maar 2 keer beluisterd en ik kan nu al met zekerheid zeggen het beste wat ik in een jaar gehoord heb, geen enkele filler tegengekomen, té harde shit, perfect om te blazen in de auto

:doh::naughty:Mad.Villain zei:


shiftyke zei::doh::naughty:
shiftyke zei:n/o als ge het goed vindt maar ik beschouw dat nu echt niet als goeie hiphop, het is allemaal nogal goedkoop, maar als jij dat wel goed vind ga ik daar niet van wakker liggen hoor![]()

robust² zei:Ticketjes binnen voor FB en Mayer
Wie kom ik tegen binnen 2 weken in Minnemeers?![]()
