skatemania
Legacy Member
Mad.Villain zei:enige die goed is met autotune is Mr. West![]()
![]()
Alsg het over kanye west hebt: Im sorry I'll let you finish but Kanye West was the biggest noob of all times...XD
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mad.Villain zei:enige die goed is met autotune is Mr. West![]()
![]()
Mad.Villain zei:Briljant muzikant EN een internet fenomeen, damn
Mad.Villain zei:edit: YouTube - Kid Cudi - Pursuit Of Happiness (feat. Ratatat) (Late Show With David Letterman) (HD)
vind ik toch een zéér geslaagd nummer/optreden
skatemania zei:Kmoet toegeven em maakt toffe liedjes maar wa em daar op de VMA's heeft geflikt en tijdens obama enalles vond ik zo lame...

Illcat zei:Ik vind Kanye ook niet echt da, zelfde voor Jay-z.
Misschien 2-3 liedjes die mij ietwat kunnen bekoren.
Iedereen zn ding fcourse
Iemand nog wa aanraders van recente albums die ik zeker moet checken? Vrijdag naar Athene dus ideaal om wa nieuwe shizzle te beluisteren.
Berter zei:JRatatat 's checken, ook zeer duidelijk waar die gitarist zijn inspiratie gehaald heeft.. Hehe.

shiftyke zei:klopt wat je zegt maar ik luister er toch echt graag naar op één of de andere manier![]()

?therapy? zei:Klinkt wel goed imo!
Ben nu eens aan het luisteren naar andere nummertjes van Winne en voorlopig blijft het wel goed ^^


cecsegoc zei:Zeker checken,
-Alles wat ik wil
-Superster
-101 barz sessie ft feis
@ iemand anders hierboven
En winne>opgezwolle big time
En als je van Nederlandse rap houdt, Rocks' studiosessie checken op 101barz, maar dat is meer spitten dan hip-hop![]()