Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skatemania

Legacy Member
Mad.Villain zei:
enige die goed is met autotune is Mr. West :) :)

Alsg het over kanye west hebt: Im sorry I'll let you finish but Kanye West was the biggest noob of all times...XD

skatemania

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Briljant muzikant EN een internet fenomeen, damn

Kmoet toegeven em maakt toffe liedjes maar wa em daar op de VMA's heeft geflikt en tijdens obama enalles vond ik zo lame...

Robust²

Legacy Member
skatemania zei:
Kmoet toegeven em maakt toffe liedjes maar wa em daar op de VMA's heeft geflikt en tijdens obama enalles vond ik zo lame...

Aja, want dat met Obama is echt gebeurd :') Iedereen weet toch al sinds het begin van z'n carriere dat Kanye z'n ego nogal groot is, én dat hij fameus sterk is op muzikaal vlak.

@Hierboven: Jammer genoeg klinkt ratatat bijna altijd hetzelfde, als je 1 album van hem hebt gehoord, heb je ze allemaal gehoord.

Blijkbaar doet K'Naan ook redelijk wat mee op Distant Relatives, hoge verwachtingen! :love:

Illcat

Legacy Member
Ik vind Kanye ook niet echt da, zelfde voor Jay-z.
Misschien 2-3 liedjes die mij ietwat kunnen bekoren.
Iedereen zn ding fcourse :)

Iemand nog wa aanraders van recente albums die ik zeker moet checken? Vrijdag naar Athene dus ideaal om wa nieuwe shizzle te beluisteren.

Lemme

Legacy Member
Illcat zei:
Ik vind Kanye ook niet echt da, zelfde voor Jay-z.
Misschien 2-3 liedjes die mij ietwat kunnen bekoren.
Iedereen zn ding fcourse :)

Iemand nog wa aanraders van recente albums die ik zeker moet checken? Vrijdag naar Athene dus ideaal om wa nieuwe shizzle te beluisteren.

Same here. Kanye kan mij soms nog bekoren maar Jay-Z is echt niet mijn ding.

Illcat

Legacy Member
Jay-Z was vroeger wel sterk, ten tijde van Big L, Biggie, Big Daddy Kane enzo. Toen hij net in de scene kwam, surtout zn freestyles waren dope. Big L's "Graveyard" bv. vond'k hem echt wel goed.
Maar naarmate hij gekender werd (na Hard Knock Life), is hij meer en meer de commerciele tour opgegaan.

shiftyke

Legacy Member
klopt wat je zegt maar ik luister er toch echt graag naar op één of de andere manier :p

shiftyke

Legacy Member
Berter zei:
JRatatat 's checken, ook zeer duidelijk waar die gitarist zijn inspiratie gehaald heeft.. Hehe.

waar dan?

Goed optreden wel, maarja met zo'n band achter hem ist nie moeilijk :p

Illcat

Legacy Member
shiftyke zei:
klopt wat je zegt maar ik luister er toch echt graag naar op één of de andere manier :p

héhé, I read you :)


kweetnie of jullie die kennen, maar net link gekregen van maat van NL.


[youtube]zIKFyQBQAno[/youtube]

Vind'k persoonlijk wel nice, maar kan niet tippen aan een fakkelbrigade, Opgezwolle, enzo...

?therapy?

Legacy Member
Klinkt wel goed imo!
Ben nu eens aan het luisteren naar andere nummertjes van Winne en voorlopig blijft het wel goed ^^

Illcat

Legacy Member
Piano sample? Geen idee m8, net gecheckt met Shazam en herkent hij niet.

Heb ook nog wat van Winne beluisterd en het kan mij ook zeker bekoren.
Voor mij persoonlijk, luister ik eerst naar de beat en als'k die goed vind dan luister ik pas naar de teksten, ik hou meer van raw beats dan andere.

cecsegoc

Legacy Member
?therapy? zei:
Klinkt wel goed imo!
Ben nu eens aan het luisteren naar andere nummertjes van Winne en voorlopig blijft het wel goed ^^

Zeker checken,
-Alles wat ik wil
-Superster
-101 barz sessie ft feis

@ iemand anders hierboven
En winne>opgezwolle big time :)

En als je van Nederlandse rap houdt, Rocks' studiosessie checken op 101barz, maar dat is meer spitten dan hip-hop;)

Joown

Legacy Member
cecsegoc zei:
Zeker checken,
-Alles wat ik wil
-Superster
-101 barz sessie ft feis

@ iemand anders hierboven
En winne>opgezwolle big time :)

En als je van Nederlandse rap houdt, Rocks' studiosessie checken op 101barz, maar dat is meer spitten dan hip-hop;)

gewoon ALLES van winne / Rotterdam kruiskade checken! "winne zonder strijd" / mixtapes staan hier dagelijks op.

LIVE : opgezwolle / fb > WINNE
Gewoon thuis: WINNE < opgezwolle / fb

Iemand snowgoons al eens gecheckt? Heeft veel weg van Non-phixion.

Lemme

Legacy Member
Heb Winne gezien op Boogie Down Breda en het viel wel duidelijk op dat hij de meest populaire NL artiest was daar. Stond het meeste volk toen en er werd serieus mee gezongen.

Illcat

Legacy Member
Smaken verschillen nu eenmaal.
Ik vind Winne goed, maar voorkeur gaat uit naar Opgezwolle/Fakkelbrigade.
Het feit dat ik beide groepen al live heb gezien heeft er wss ook wel mee te maken.
Ken er weinigen die live zo'n sterke performance brengen.

Bud

Legacy Member
Winne komt binnekort met The Opposites naar Dendermonde, wootwoot :)
Nieuwe Ghostface gaat veel meer R&B kant op, vreemd ma zeker ni slecht!
En nieuwe Brother Ali is idd topper
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan