Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Approved

Legacy Member
Godzillaranger zei:
over die mensen die graag doom zouden live, er is weinig kans daartoe. Hij heeft namelijk paspoort issues en kan amerika niet uit blijkbaar. Of toch met heel veel moeite.

trouwens, het is toch al heel lang geweten van madvillainy 2? ik herrinner me nog dat madlib met een madvillainy 2 cdr stond te zwaaien in petrol. iedereen int publiek die vanvoor stond ging van oooow

Hij had ook een project met Ghostface, ook niks meer van gekomen. Ik ben altijd voorzichtig met de verwachtingen van een eventueel DOOM album lol

Nu is het tenminste officieel :D

shiftyke

Legacy Member
robust² zei:
Ticketjes binnen voor FB en Mayer :woohoo:
Wie kom ik tegen binnen 2 weken in Minnemeers? :p

Berter zei:
Mayer mij alleszinds.
Iemand die naar Lefto z'n avond komt afzakken in't minnemeers? Vadim ea zijn present, mm!

sowieso voor Mayer, voor FB wss ook, maar das nog niet zeker. Vadim weet ik nog niet! Iemand die naar Raekwon in Petrol gaat ?

Skyscraper

Legacy Member
Goh 'k zou wel willen gaan, maar dat wordt dan teruggaan met ochtendtrein etc..
'k ga er dan zéker spijt van hebben als'k niet ga, uhgrh.

Godzillaranger

Legacy Member
bwa van die mv2 cd nee kdenk niet dat die box was want nadat hij die cd speelde legde madlib nieuwe doom stuff.

En idd die doom x ghostface collab is ook al lang aan de gang.

Ik ga trouwens naar raekwon in petrol, mayer in gent en hudson mohawke in brugge.
strak najaar voor hip hop fanaten.

Skyscraper

Legacy Member
Godzillaranger zei:
hudson mohawke in brugge.
strak najaar voor hip hop fanaten.

Woot! Wist'k zelf niet van. Samen met Bibio ea dan nog!
Misschien toch ook 's checken.

Skyscraper

Legacy Member
^Haha, wottafokz.

Nog's een bestellingske geplaatst bij hhv.de

Bibio
Ambivalence avenue

Janet Jackson
Got til it´s gone feat. Q-Tip & Joni Mitchell

Kanye West
Flashing lights feat. Rita G & Dwele

Mayer Hawthorne
A Strange Arrangement Limited Edition

Slipmat
Life design

Stones Throw x Brent Rollins
Madlib aliases shirt

Unkle
Rabbit in your headlight remixes

Bijna zover tot'k Mayer z'n album is helemaal op't gemak kan beluisteren, jum!

shiftyke

Legacy Member
hebde nu A Strange Arrangement nog altijd nit beluisterd, ik draai hem al maanden grijs :D

Skyscraper

Legacy Member
NEEN.
Ik wil die alleen maar op vinyl horen, net zoals de twee andere singles.
Des te meer leute! :D

Btw komt ge eind deze maand naar den minnemeers voor Vadim & Lefto?

shiftyke

Legacy Member
ik moet eerlijk toegeven dat ik niet echt ne Vadim fan ben, dus ik denk van niet

Skyscraper

Legacy Member
Goh ik heb hier maar 1 cd liggen van hem, lijkt alsof 't zo'n mixtape is die helemaal niet afgewerkt is. 't is gewoon overdreven chill, dus ik hoop dat hij 't ook zo gaat (beter) brengen.
Kijk eigenlijk meer uit naar Lefto, heb onlangs wat setjes van hem gedownload. Had helemaal niet gedacht dat die zo'n brede & goede smaak had, echt de moeite :)

shiftyke

Legacy Member
mss dat ik uiteindelijk wel nog eens binnenspring bij Vadim, wie weet, Lefto maakt er altijd feesjes van hoor, op check the rhyme eerder dit jaar stond iedereen maar wat te kijken en te wachten op het eerste optreden, het duurde 2 nummers en Lefto had iedereen op de dansvloer :D

edit:

ik zie net dat SA-RA en breakestra ook komen, dat maakt het al wat beter! Alleen moet ik weer alleen komen e, da wordt ne mens op den duur ook wel beu :unsure:

Skyscraper

Legacy Member
Welja, nog 'n bewijs blijkbaar ;p

Die twee ken'k niet, moet'k nog is checken. De moeite blijkbaar?

Bwoh alsge wa meevalt (betwijfele we ni) kunde wel mé ons mee ze, da's geen probleem..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan