Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
flameboy zei:Ik wil anders da ticket ook nog van u overnemen als berter ni zou gaan![]()
Illcat zei:Hij heeft 2 tickets, waarvan hijzelf 1 gebruikt dus heeft hij nog 1 over.
Dat da nu nog alsan nie duidelijk is voor sommigen![]()

Illcat zei:Kunnen anders afspreken morgen hé gasten.
Iemand enig idee tot hoe laat dat doorgaat @ Minnemeers?
Of is er geen afterparty?
Wasteland ligt prcies al enige tijd plat, dus wa lack aan info.



)flameboy zei:Ik wil anders da ticket ook nog van u overnemen als berter ni zou gaan![]()
Weet niet zeker of'k er ga geraken.. dus take it! (;Berter zei:Hmm nog nooit gehoord van 'Nexx Club'.




YouTube - GEILE GLEUF MADDEFAKKERS - RIMZZZBerter zei:Hmm 'k zie 't, weer iets in brussel waar ik ongeveer nooit naar toe kan..
Soms ben'k echt zo gefrustreerd met Gent éh. Der is massas veel te doen, maar toch lijkt 't elders altijd beter. Bvb de Fuse zou'k ook graag 's naar gaan. Bah![]()

Mad.Villain zei:Kortenakenad: