Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
Illcat zei:
Ik woon ook redelijk kut eerlijk gzegd.
Gent is nog te doen. 20min.
De rest is toch altijd zeker een goe uur.

Shift gij gaat dan geregld dingen zien in NL wss?
Wie komt allemaal just af morgen? Gaat zwaar worden ^^

in theorie zijn eindhoven of tilburg niet ver, maar ik heb geen auto noch rijbewijs :(

Ik kom, te herkennen aan mijn Raise It Up for Ma Dukes tshirt en sta waarschijnlijk vanvoor te springen :D

mtm

Legacy Member
Mad.Villain zei:
tussen St Truiden en Tienen (ongeveer)

oh, ni zo ver van hier dan ... mja meestal zijn de vetste dingen aan de andere kant van vlaanderen, limburg valt nix te beleven

Godzillaranger

Legacy Member
mensen aanwezig zaterdag raekwon? Ik kom en ben herkenbaar aan mijn turn it up j-dilla shirt!

wel niet gans van voor aan springen want meestal zijn de wu-tang crowds ietsje te wild voor mij. Nee ik zal wel ergens langs achteren/midden aant tchillen met zo'n lekker fris drankje in mijn handen.

Illcat

Legacy Member
shiftyke zei:
in theorie zijn eindhoven of tilburg niet ver, maar ik heb geen auto noch rijbewijs :(

Ik kom, te herkennen aan mijn Raise It Up for Ma Dukes tshirt en sta waarschijnlijk vanvoor te springen :D

Ook geen rijbewijs of auto hier z.

Herkennen aan nen t-shirt, alright, te hopen dat er daar geen 100 man rondloopt met die shirt!

Nog geen idee wa ik ga aandoen z. :)
Shit, kan nie wachten tot vnvd.

'Schouders ophalend lopend op straat!' :cool:



Iemand die naar Anti-Pop Consortium gaat op 05/12 in De Kreun?

shiftyke

Legacy Member
ge moogt gerust mijne nummer hebben ze als ge nie zeker zijt da ge mij vind :D

edit:

hehe DJ AM zit in de nieuwe South Park aflevering :p

StaRflaM

Legacy Member
kweet ni oft al gepost is, maar Delinquent Habbits komt na de charlatan (14/10). En tis gratis ook. niet te missen als hh fan...

flameboy

Legacy Member
Berter zei:
Is zeer vriendelijk van u, helaas ga 'k maar op't moment beslissen waar'k naar toe ga.. :) 'k ga namelijk met wat mensen iets drinken & dan zien we wel wa we doen, als die daar niet veel zin in hebben gaa'k ook niet gaan hé. Alé ja, you see?

& haha kerel, wtf 's da :')

allé bedankt dan ;)

Skyscraper

Legacy Member
Illcat zei:
Iemand die naar Anti-Pop Consortium gaat op 05/12 in De Kreun?

Uhgr, weer iets zalig daar in De Kreun. Misschien.. :)
& geen probleem flameboy, amusez vous!

shiftyke

Legacy Member
Sorry flameboy er is wat fout gegaan met de communicatie, ik was helaas niet meer thuis toen je de PM stuurde :s

Goed optreden gezien en kleine 9L meeting :p

tom1

Legacy Member
't Was wel nice, maar fakkelbrigade is niet veel meer dan Opgezwolle, Typhoon en wat minderwaardige nummers die beduidend minder sfeer brengen

Leuke minimeet!

Skyscraper

Legacy Member
Ik vind Kanye toch niet echt thuis horen in't rijtje.. No offense, vind hem niet slecht. 'k vind hem gewoon 'n totaal 'andere stijl'. Maar goed!
Kijk er alleszins zot naar uit, NICE!

shiftyke

Legacy Member
Kanye als producer hoort daar nog wel in het rijtje, hij kan alleen maar leren van de grandmaster madlib :D

Approved

Legacy Member
Zo'n slechte rapper is Kanye niet hoor imo.

Zal wel zijn mannetje staan.. Op die track met Nas, KRS en Rakim was hij ook niet de slechtste
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan