Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Illcat zei:Ik woon ook redelijk kut eerlijk gzegd.
Gent is nog te doen. 20min.
De rest is toch altijd zeker een goe uur.
Shift gij gaat dan geregld dingen zien in NL wss?
Wie komt allemaal just af morgen? Gaat zwaar worden ^^


Mad.Villain zei:tussen St Truiden en Tienen (ongeveer)
shiftyke zei:in theorie zijn eindhoven of tilburg niet ver, maar ik heb geen auto noch rijbewijs
Ik kom, te herkennen aan mijn Raise It Up for Ma Dukes tshirt en sta waarschijnlijk vanvoor te springen![]()


Berter zei:Is zeer vriendelijk van u, helaas ga 'k maar op't moment beslissen waar'k naar toe ga..'k ga namelijk met wat mensen iets drinken & dan zien we wel wa we doen, als die daar niet veel zin in hebben gaa'k ook niet gaan hé. Alé ja, you see?
& haha kerel, wtf 's da :')

Illcat zei:Iemand die naar Anti-Pop Consortium gaat op 05/12 in De Kreun?


Mad.Villain zei:Kanye, Madlib, MF DOOM & Talib
Talib Kweli Tweets About New Track With Doom, Kanye & Madlib | Hip Hop News > HipHopDX.com
Kan het nog beter![]()
