Archief - 10 days off 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Klopgeest

Legacy Member
Geluid stond echt retehard op een gegeven moment! anyway, toch een serieus feest weer achter de rug, en nu weer bijkomen tot volgende maandag!

Spectre

Legacy Member
Vanavond zalig hard genoten van Jesse fucking Rose :love:
Daarna nog eventjes naar DJ Hell geluisterd maar toch naar Optimo gaan luisteren, stond daar bijna alleen op de dansvloer. Het was uber!

Klopgeest

Legacy Member
Ja ik wist dat die opbouw van die links ook zo was, maar het 'snip_' gedeelte stond er vorig jaar niet in!

Merci Jeroen;)

D3C0Y

Legacy Member
Jesse Rose heeft een lekker setje geplaceerd (als iemand de saxofoon nummers van rond 20min kan ID'en :D), maar Hell heeft ook wel een bom set gezet. Geslaagde avond !

Klopgeest

Legacy Member
Nice pic's, nu weten we ook wie te herkennen volgende week maandag ;)

en ohja, jammer dat die sets zo low-quality zijn en veel te stil opgenomen, echt jammer

Xavez

Legacy Member
Klopgeest zei:
Nice pic's, nu weten we ook wie te herkennen volgende week maandag ;)

en ohja, jammer dat die sets zo low-quality zijn en veel te stil opgenomen, echt jammer

Inderdaad, eventjes door audacity halen en hier en daar wat amplifien en compressen doet al veel, but still...

JackM

Legacy Member
Kalme dag vandaag. Nekeer niks van problemen ook (nie da het anders erg is, mss es 2 a 3 man die buiten vliegt). Goei muziek weer in de cafe. Leuke opener van Pirrès, Matias Aguayo ook wel goed, Einzelkind vond ek zeeer dik :D en dj T was ook wel cava.
Vandaag zennek niemeer in de concertzaal geraakt, maar kheb wel tiefschwarz nog ontmoet backstage enzo, zalige gasten, kunde es lekker mee zeveren :D
Helaas geen fotokes vandaag want kwas men camera vergeten :(
Vanavond rustdag, eindelijk, na een weekend van bijna niks slapen komt da als een een lading gratis vinyls!

JackM

Legacy Member
Ja zeg mannen, ik krijg hier telkens ne shitload aan pm's met de vraag of ik ne t-shirt kan regelen of een uitstapke backstage fzo of setjes ed. Da gaat dus niet é, ik moe daar ook maar men werk doen en wil daar ook nie in de problemen komen :)

NinjaTune

Legacy Member
iemand idee waar de set van jesse rose te vinden is? Staat precies niet op stubru en wil die zeker wel es checken..

D3C0Y

Legacy Member
dunno of die set wel te vinden gaat zijn, kan wel wa tracks of the top of my head zeggen dat em gedraaid heeft, paar eigen remixen, wa nieuw stuff vanop made to play en dubsided en voor de rest enkele stevigere remixen van bekende nummers

bountty

Legacy Member
D3C0Y zei:
dunno of die set wel te vinden gaat zijn, kan wel wa tracks of the top of my head zeggen dat em gedraaid heeft, paar eigen remixen, wa nieuw stuff vanop made to play en dubsided en voor de rest enkele stevigere remixen van bekende nummers

zegt eens, kben ook wel benieuwd :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan