Hoezo JackTheGroove?
Duren drank?
Gistren was ne zaaaaaaligen dag om af te sluiten. Begonnen met wa champagne, een hapje en dan nog es een laatste keer werken. Twas wel wa langer of anders, maja, da's dan meer money é

Ook ontdekt dan den 21e dubbel betaald wordt, dus nog meer feest.
Dan was er ook nog Richie Hawtin. Op facebook zag ek dat em ne soundcheck aant doen was, dus ik naar Gent. Jammergenoeg was ek te laat en was hij al trug voort. Gelukkig stond zen gear er onbewaakt achter en kon ek da dus es op foto vastleggen. Kben er ook wel nie te dicht bij geweest, want aan god zen materiaal komt ge niet ^^
http://i31.tinypic.com/25u0aaa.jpg
http://i27.tinypic.com/2qv8rwz.jpg
http://i25.tinypic.com/4uh2s8.jpg
Dan opt gemak wa controleren aan den backstage (gelukkig had ek men laptop meegenomen om mij wa bezig te houden). Dan den D3COY nog (weer) ontmoet en aangezien het zo warm was en ek meedeleiden met em had, hem voorzien van wa drank

Ondertussen ook wa bijkletsen met wa mensen die ge ondertussen leert kennen en die daar rondlopen (werken).
Dan was het tijd voor men pauze en nog wa van Richie te zien en te horen. Maar aangezien het zo drummen en aanschuiven was naar de concertzaal, toch maar voor de gemakkelijke oplossing gekozen en via den backstage gegaan
http://i27.tinypic.com/2dturub.jpg
Toch best wel zot als ge hem zo bezig ziet. Ook al is da 'maar' met traktor, da is toch nog een gans pak anders dan hetgeen ik met traktor doe, shiit

Dan nog es met zo'n controller wa dingen veranderen enal. Kwas content van da es te zien en nu kan ek ook zeggen dat al diegene die zeggen dat met traktor een setje placeren, gemakkelijk is. Wel, tkan ook anders.
En toen em gedaan had en mijn pauze erop zat kon ek moeilijk anders dan ...
http://i31.tinypic.com/2q1dxrr.jpg
Ik ben volgend jaar zeker weer op post!