Archief - 10 days off 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JackTheGroove

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Bwa, nie mogen. Ik mag infeite ook geen tassen controleren of gasten buitensmijten of ze ne lap geven ... :D

Deed je dat als 'vakantiejob'? Hoe geraak je daar binnen en hoeveel verdient dat? Lijkt me wel nice :)

Wat moet je dan precies allemaal doen?

cassie821

Legacy Member
JackTheGroove zei:
Deed je dat als 'vakantiejob'? Hoe geraak je daar binnen en hoeveel verdient dat? Lijkt me wel nice :)

Wat moet je dan precies allemaal doen?

Hij moest allesinds de stempel controleren aan de ingang . Wrs via via zo'n werk .

JackTheGroove

Legacy Member
Interimbureau? En welk?

Lijkt me wel nog leuke vakantiejob, meewerken op evenementen :)

JackM

Legacy Member
Da was via 10 days off zelf. Maar ge moet wel geluk hebben dat ze u aannemen, aangezien ze elk jaar met dezelfde jobstudenten werken. Nu mailen zal ook nieveel uithalen, aangezien die mannen nu wslk allemaal maffen en hun nog niks aantrekken voor volgend jaar. Want khad het deze middag zelf nog gevraagd hoe het zat voor volgend jaar en ze zeiden mij dat dat nog lang is, volgend jaar :D maar normaal contacteren ze zelf wel de mensen terug.
Gewoon volgend jaar es een mailke sturen naar 5voor12. Die regelen da. En da moet ook nie TE veel op voorhand, want kijk naar mij, ik heb de woensdag voor 10do gemaild en kmocht de vrijdagnacht al beginnen.
Hoe dan ook, dees was echt by far den beste job dak ooit al gedaan heb, me momenten (het laatste uurke, 2 uurkes daje moet werken) soms wel es wa saai, ma ge krijgt er zoveel extra bij dat ge als muziekfan er bijna gratis zou gaan werken.

JackTheGroove

Legacy Member
Volgend jaar dus eens voor checken :)

Weet er trouwens iemand hoe het liedje uit m'n eerste video heet? Is toch redelijk bekend nummer?

JackTheGroove

Legacy Member
Haha :p Ik ken niet zoveel nummers bij naam (kijk niet echt naar de nummers als ik iets beluister..), en zeker al niet van techno. Moet me daar dringend eens dieper in verdiepen. Mja, das dan eerder voor na de herexamens :)

JackM

Legacy Member
Tverbaasde me gewoon dat ge de andere kende en dan zo ne all-time-classic als kotj dan weer nie :p

JackTheGroove

Legacy Member
Hehe, eerder toevallig hoor, ene nummer staat op fabric 39, ander nummer is gewoon ook een classic ;)

bountty

Legacy Member
Alé gast, backstage bij de Richie, niiiiice :) volgend jaar toch ook eens checken :)

[EZ]

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Hoezo JackTheGroove? Duren drank? :D

Gistren was ne zaaaaaaligen dag om af te sluiten. Begonnen met wa champagne, een hapje en dan nog es een laatste keer werken. Twas wel wa langer of anders, maja, da's dan meer money é :p Ook ontdekt dan den 21e dubbel betaald wordt, dus nog meer feest.
Dan was er ook nog Richie Hawtin. Op facebook zag ek dat em ne soundcheck aant doen was, dus ik naar Gent. Jammergenoeg was ek te laat en was hij al trug voort. Gelukkig stond zen gear er onbewaakt achter en kon ek da dus es op foto vastleggen. Kben er ook wel nie te dicht bij geweest, want aan god zen materiaal komt ge niet ^^

http://i31.tinypic.com/25u0aaa.jpg
http://i27.tinypic.com/2qv8rwz.jpg
http://i25.tinypic.com/4uh2s8.jpg

Dan opt gemak wa controleren aan den backstage (gelukkig had ek men laptop meegenomen om mij wa bezig te houden). Dan den D3COY nog (weer) ontmoet en aangezien het zo warm was en ek meedeleiden met em had, hem voorzien van wa drank :p Ondertussen ook wa bijkletsen met wa mensen die ge ondertussen leert kennen en die daar rondlopen (werken).
Dan was het tijd voor men pauze en nog wa van Richie te zien en te horen. Maar aangezien het zo drummen en aanschuiven was naar de concertzaal, toch maar voor de gemakkelijke oplossing gekozen en via den backstage gegaan :evil:

http://i27.tinypic.com/2dturub.jpg

Toch best wel zot als ge hem zo bezig ziet. Ook al is da 'maar' met traktor, da is toch nog een gans pak anders dan hetgeen ik met traktor doe, shiit :D Dan nog es met zo'n controller wa dingen veranderen enal. Kwas content van da es te zien en nu kan ek ook zeggen dat al diegene die zeggen dat met traktor een setje placeren, gemakkelijk is. Wel, tkan ook anders.
En toen em gedaan had en mijn pauze erop zat kon ek moeilijk anders dan ...
http://i31.tinypic.com/2q1dxrr.jpg

Ik ben volgend jaar zeker weer op post!
lol, 'k heb bonnekes gekocht van u op de laatsten dag, mercikes :D (hoewel gij wrs €40 in u zakken hebt gestoken :p)

JackM

Legacy Member
Haha, zalig, da waart gij in da groepke :p
Die €40 zit in mijn zakken, maar gij hebt wel het voordeel gedaan :p

[EZ]

Legacy Member
't is da, nu ben'k tenminste zeker dat het goed gespendeerd wordt... :unsure:

('k was dien die zowa 'the talking' deed :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan