Archief - 10 days off 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D3C0Y

Legacy Member
cevin fisher - freaks come out at night (jesse rose edit)
jesse rose ft. hot chip - forget my name (2x, maar wss de accapella ofzo)
CSS - Music is my hot, hot sex (Switch remix)
jesse rose - night at the dogs (dunno welke remix, had stevige bass)
jesse rose - touch my horn (ook een remix, niet de crookers remix)
kerkez - music is the answer
riva starr - maria
Fakeblood - mars (in een heel verkapte remix)

+ nog een 5tal tracks die ik kende, maar geen naam op kan plakken

4m@

Legacy Member
die music is the answer is wel 2 keer gedraaid geweest dacht ik.
Ofwel is Dj Hell begonnen met dat als opener.

D3C0Y

Legacy Member
nee das correct, zelfde met forget my name (maar dat zal wel de accapella geweest zijn)

Torche

Legacy Member
Heb 2 free tickets voor zondag (met oa Trentemoller) maar kan uiteindelijk niet gaan. Iemand interesse ? PM en ik stuur de info door.

cassie821

Legacy Member
Torche zei:
Heb 2 free tickets voor zondag (met oa Trentemoller) maar kan uiteindelijk niet gaan. Iemand interesse ? PM en ik stuur de info door.

Nog altijd beschikbaar?

Torche

Legacy Member
Heel wat PM's gekregen, die ik niet allemaal ga beantwoorden, maar ze zijn ondertussen al weg naar de eerste stuurder.

[EZ]

Legacy Member
Kunt ge eigenlijk nog gans de avond tickets kopen aan de kassa, of raakt het in de loop van de avond uitverkocht?

JackM

Legacy Member
Vvk is tot 7u savonds dachtek en ge kunt nog gans de nacht door adk betalen. Twas enkel den 1e dag uitverkocht en ik denk persoonlijk den laatste ook, hoewel ze zelf zeggen dat het niet zal zijn.

JackM

Legacy Member
Live verslagje vanop 10do? :p
Der is al veel volk, vnlk in de concertzaal en de ballroom, de caferoom is redelijk verlaten. Der zijn veel schone vrouwen en de wachtrij voor mensen zonder ticket is 10 keer korter dan die met een ticket.
Barem en nen hoop andere (voor mij onbekende) zijn hier al gepasseerd en straks rond 3u en een schete richie :love:

Klopgeest

Legacy Member
Was mooi dagje die laatste, leuke derde editie geweest voor mij, hopelijk volgend jaar een sterkere line-up en dan zien we wel weer!

D3C0Y

Legacy Member
idd geslaagde avond de laatste, al had ik de indruk dat het beneden in de bacardi te luid stond. Gelijk bij richie waren die bassen echt dodelijk :D

voor mij was dit jaar een geslaagde 10 days off, en opnieuw een paar dingen geleerd voor volgend jaar, zoals membercard kopen als die maar 50€ is (khad mijn geld er zo hard uitgehaald :p) en alle dagen zeker sleuteltje van locker bijhouden (ze checken die blijkbaar toch niet en dat bespaart mij wel een pakje geld)

D3C0Y

Legacy Member
vroeger was dat zoveel beter met het bekertjes systeem, hield de grond tenminste proper en ge kon er uw avond gratis mee drinken

JackM

Legacy Member
Hoezo JackTheGroove? Duren drank? :D

Gistren was ne zaaaaaaligen dag om af te sluiten. Begonnen met wa champagne, een hapje en dan nog es een laatste keer werken. Twas wel wa langer of anders, maja, da's dan meer money é :p Ook ontdekt dan den 21e dubbel betaald wordt, dus nog meer feest.
Dan was er ook nog Richie Hawtin. Op facebook zag ek dat em ne soundcheck aant doen was, dus ik naar Gent. Jammergenoeg was ek te laat en was hij al trug voort. Gelukkig stond zen gear er onbewaakt achter en kon ek da dus es op foto vastleggen. Kben er ook wel nie te dicht bij geweest, want aan god zen materiaal komt ge niet ^^

http://i31.tinypic.com/25u0aaa.jpg
http://i27.tinypic.com/2qv8rwz.jpg
http://i25.tinypic.com/4uh2s8.jpg

Dan opt gemak wa controleren aan den backstage (gelukkig had ek men laptop meegenomen om mij wa bezig te houden). Dan den D3COY nog (weer) ontmoet en aangezien het zo warm was en ek meedeleiden met em had, hem voorzien van wa drank :p Ondertussen ook wa bijkletsen met wa mensen die ge ondertussen leert kennen en die daar rondlopen (werken).
Dan was het tijd voor men pauze en nog wa van Richie te zien en te horen. Maar aangezien het zo drummen en aanschuiven was naar de concertzaal, toch maar voor de gemakkelijke oplossing gekozen en via den backstage gegaan :evil:

http://i27.tinypic.com/2dturub.jpg

Toch best wel zot als ge hem zo bezig ziet. Ook al is da 'maar' met traktor, da is toch nog een gans pak anders dan hetgeen ik met traktor doe, shiit :D Dan nog es met zo'n controller wa dingen veranderen enal. Kwas content van da es te zien en nu kan ek ook zeggen dat al diegene die zeggen dat met traktor een setje placeren, gemakkelijk is. Wel, tkan ook anders.
En toen em gedaan had en mijn pauze erop zat kon ek moeilijk anders dan ...
http://i31.tinypic.com/2q1dxrr.jpg

Ik ben volgend jaar zeker weer op post!

cassie821

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Hoezo JackTheGroove? Duren drank? :D

Gistren was ne zaaaaaaligen dag om af te sluiten. Begonnen met wa champagne, een hapje en dan nog es een laatste keer werken. Twas wel wa langer of anders, maja, da's dan meer money é :p Ook ontdekt dan den 21e dubbel betaald wordt, dus nog meer feest.
Dan was er ook nog Richie Hawtin. Op facebook zag ek dat em ne soundcheck aant doen was, dus ik naar Gent. Jammergenoeg was ek te laat en was hij al trug voort. Gelukkig stond zen gear er onbewaakt achter en kon ek da dus es op foto vastleggen. Kben er ook wel nie te dicht bij geweest, want aan god zen materiaal komt ge niet ^^

http://i31.tinypic.com/25u0aaa.jpg
http://i27.tinypic.com/2qv8rwz.jpg
http://i25.tinypic.com/4uh2s8.jpg

Dan opt gemak wa controleren aan den backstage (gelukkig had ek men laptop meegenomen om mij wa bezig te houden). Dan den D3COY nog (weer) ontmoet en aangezien het zo warm was en ek meedeleiden met em had, hem voorzien van wa drank :p Ondertussen ook wa bijkletsen met wa mensen die ge ondertussen leert kennen en die daar rondlopen (werken).
Dan was het tijd voor men pauze en nog wa van Richie te zien en te horen. Maar aangezien het zo drummen en aanschuiven was naar de concertzaal, toch maar voor de gemakkelijke oplossing gekozen en via den backstage gegaan :evil:

http://i27.tinypic.com/2dturub.jpg

Toch best wel zot als ge hem zo bezig ziet. Ook al is da 'maar' met traktor, da is toch nog een gans pak anders dan hetgeen ik met traktor doe, shiit :D Dan nog es met zo'n controller wa dingen veranderen enal. Kwas content van da es te zien en nu kan ek ook zeggen dat al diegene die zeggen dat met traktor een setje placeren, gemakkelijk is. Wel, tkan ook anders.
En toen em gedaan had en mijn pauze erop zat kon ek moeilijk anders dan ...
http://i31.tinypic.com/2q1dxrr.jpg

Ik ben volgend jaar zeker weer op post!

Jij was het dus die mijn hand checkte xD , kwas gast die zaterdag ging met een Morrison tshirt xD . Wel vond ik ambetant dat je de hele tijd gecheckt werd door de security wat eigenlijk niet mag !

JackM

Legacy Member
Bwa, nie mogen. Ik mag infeite ook geen tassen controleren of gasten buitensmijten of ze ne lap geven ... :D

Kid_C

Legacy Member
*geeft Jack Malibu een virtuele mep namens de rest van het musicforum*

:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan