JackM
Legacy Member
koebeest zei:Ah, was jij dat . Ik dacht "ochere dien kerel" xD "moet die daar heel de tijd staan" xD
Gisteren was ik da nie, ik stond aan de backstage.
Kvond het eig best wel nog zalig. Khad gratis drank en een ruimere keuze dan het gewoon publiek. Khad muziek en een schoon overzicht op de cafezaal.
En ge komt verre al die dj's tegen

Die mannen van slagmalsklubben zijn toch eentje flippers ze, man man man, twaren wel wijze om es nekeer tegen te klappen, maar sommigen stonken toch fameus naar den drank ent zweet nog voor ze begonnen waren

Dan rond het einde nog iets leuks gehad met dien enen zen vriendin (die die in haar string en haar netkousen rondliep) en naar tschijnt ook nog staan babbelen met de subs zonder dak et wist, aangezien ek die nie ken

Dan opt einde nog een uurke kunnen feesten beneden in de bacardiroom. Twas daar precies retro halfuurke. Der stond dan nog enen op diene driehoek te 'dansen' met zen broek af

Ook wel zalig dat ge zo es overal backstage kunt gaan zien in elke zaal, kwas zo bvb nog nooit achter die dj gaan zien in de concertzaal. Best wel tof als ge zo overal doorkunt

Straks weer gaan aanzetten en vandaag wslk wel stempelcontrole aan den ingang.
Kheb nog zo'n cdmap voor 200 cd's in te steken voor niks gehad ook + ene paar 10 days off t-shirts



( ik denk dat bij warp was... , was in ieder geval een lieke van tbb)
ad: