Archief - 10 days off 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JackM

Legacy Member
koebeest zei:
Ah, was jij dat . Ik dacht "ochere dien kerel" xD "moet die daar heel de tijd staan" xD

Gisteren was ik da nie, ik stond aan de backstage.
Kvond het eig best wel nog zalig. Khad gratis drank en een ruimere keuze dan het gewoon publiek. Khad muziek en een schoon overzicht op de cafezaal.
En ge komt verre al die dj's tegen :p
Die mannen van slagmalsklubben zijn toch eentje flippers ze, man man man, twaren wel wijze om es nekeer tegen te klappen, maar sommigen stonken toch fameus naar den drank ent zweet nog voor ze begonnen waren :D
Dan rond het einde nog iets leuks gehad met dien enen zen vriendin (die die in haar string en haar netkousen rondliep) en naar tschijnt ook nog staan babbelen met de subs zonder dak et wist, aangezien ek die nie ken :unsure:
Dan opt einde nog een uurke kunnen feesten beneden in de bacardiroom. Twas daar precies retro halfuurke. Der stond dan nog enen op diene driehoek te 'dansen' met zen broek af :puke:
Ook wel zalig dat ge zo es overal backstage kunt gaan zien in elke zaal, kwas zo bvb nog nooit achter die dj gaan zien in de concertzaal. Best wel tof als ge zo overal doorkunt :p
Straks weer gaan aanzetten en vandaag wslk wel stempelcontrole aan den ingang.

Kheb nog zo'n cdmap voor 200 cd's in te steken voor niks gehad ook + ene paar 10 days off t-shirts :woohoo:

D3C0Y

Legacy Member
moogt mij altijd zo ne t-shirt bezorgen :p
anyways, ik ben opgeladen en klaar voor farina straks :love:

deathdevil

Legacy Member
D3C0Y zei:
en W A T een feestje dat ge gemist hebt met slagmals, zowaar party of the century :p


klein day 1 reportje,

Mr magnetik, cava
the Subs, heerlijk (kvraag mij af vanwaar de zanger opeens zijn broek terughad na zijn stagedive :p)
wou lektroluv niet zien, dus technoroom is gaan checken. Dunno wie daar bezig was maar twas te saai voor mij, dan maar Fanklub Dj's gaan zien, waren as usual nog deftig

Dan, Slagsmalsklubben. Op dour vorig jaar vond ik ze al super vet, maar dit ging er toch nog enkele stappen over :woohoo:

Laatste half-uur van Lektroluv toch nog gaan kijke, viel nog mee maar te commercieel :p.
Avond afgesloten in een bijna lege techno room (waarom dat het er leeg was weet ik niet, want het was er wel lekkere muziek)

Ben niet echt akkoord :p
Magnetik zeer weinig sfeer, maar da's niet zijn fout.
Subs cava, maar waren op Dour vorig jaar veel beter vond ik
Lektroluv krijgt schoon zijn zaal mee, commercieel of niet. Who cares?
Slagsmalsklubben, mja. Vervelende tussenstukjes. Enkel Haent, hun bekendste en het steenwerp nummer waren leuk. De rest vond ik niet bijzonder.

Eveneens lekkere muziek bij Sound of stereo. Waar wel nog volk was ;)

abys

Legacy Member
deathdevil zei:
Ben niet echt akkoord :p
Magnetik zeer weinig sfeer, maar da's niet zijn fout.
Subs cava, maar waren op Dour vorig jaar veel beter vond ik
Lektroluv krijgt schoon zijn zaal mee, commercieel of niet. Who cares?
Slagsmalsklubben, mja. Vervelende tussenstukjes. Enkel Haent, hun bekendste en het steenwerp nummer waren leuk. De rest vond ik niet bijzonder.

Eveneens lekkere muziek bij Sound of stereo. Waar wel nog volk was ;)

Mjah , the subs ware toch wel het hoogtepunt van den avond ze ...
En lektroluv pff die draait gwn vette platen maar ik vind hem nie veel waard.
+ heeft iemand zijn fail opgemerkt ? :) ( ik denk dat bij warp was... , was in ieder geval een lieke van tbb)

Klopgeest

Legacy Member
Vanavond eindelijk weer zover!

Timetable van ons
23-01 Tomaz (bacardi Room)
01-02 Nathan Fake (Café)
02-03 Miss Kitten & The Hacker (Ballroom)
03-04 Paul Brtschitsch (Café)
04-05 Ben Klock (Bacardi Room)
05-07 JORIS VOORN (Bacardi Room)

nonkel wulle

Legacy Member
Benieuwd of ik het vanavond lang genoeg ga kunnen trekken voor Joriske. Net terug van Herk en de uren dak daar heb geslapen zijn op 1 hand te tellen.:') (Have Heart:love:)

Hoeveel kost den drank?

abys

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Benieuwd of ik het vanavond lang genoeg ga kunnen trekken voor Joriske. Net terug van Herk en de uren dak daar heb geslapen zijn op 1 hand te tellen.:') (Have Heart:love:)

Hoeveel kost den drank?

2.5 = 1 bonneke = een pint

prometheus03

Legacy Member
ist niet ongelooflijk drukt? heb je plek om te dansen? want dat houdt me tegen om te gaan...

D3C0Y

Legacy Member
in den bacardiroom kan het idd soms wel drukkend zijn, maarja als ge dat niet wilt dan moet ge niet afkomen :p

JackM

Legacy Member
Fuck vent, kheb nu nog nie kunnen slapen door da stom familiefeest. Soit, kzal vanavond wel wa redbullkes kunnen gebruiken. Gelukkig ook weer backstage op een stoelke zitten, wachten tot nathan fake mij passeert :p Als joris gedaan heeft, daar ook nog es gaan zien backstage of ek gene babbel kan versieren enal :D
Btw, Mark Farina is ne zalige gast!!!
En nu nog 3 uurtjes slapen :p

Kid_C

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Fuck vent, kheb nu nog nie kunnen slapen door da stom familiefeest. Soit, kzal vanavond wel wa redbullkes kunnen gebruiken. Gelukkig ook weer backstage op een stoelke zitten, wachten tot nathan fake mij passeert :p Als joris gedaan heeft, daar ook nog es gaan zien backstage of ek gene babbel kan versieren enal :D
Btw, Mark Farina is ne zalige gast!!!
En nu nog 3 uurtjes slapen :p

Zo klote dat ik Fake ga missen, weeral. :sad:

Xavez

Legacy Member
Joris Voorn. Joris Fucking Voorn. Fucking Joris Voorn was the shit! Voldeed ruimschoots aan de verwachtingen (al stond het wel een beetje te luid bij momenten). Nathan Fake was ook de-fucking-licious! Paul Brtschitsch moest ik even inkomen na de techno van Ben Klock (die overigens nog met vinyl draait! Hence the problems met de naalden op een gegeven moment ^.^). Miss Kittin & The Hacker nog net voor Flesh & Bone binnengeraakt: was nice, al kon ik hun versie van Tainted Love niet helemaal smaken. Flesh & Bone was een betere aflsuiter geweest van hun set ;). Al bij al het geld toch weer meer dan waard!

D3C0Y

Legacy Member
jesse rose begint om 1u, dus als ge om 2u toekomt gade al een uur gemist hebbe :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan