Archief - 10 days off 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gattuso8

Legacy Member
Bijna vergeten dat de 21ste nationale feestdag is. Niet werken dus toch mss Jesse Rose :D

D3C0Y

Legacy Member
ow yes, jesse -motha fucking- rose :D
2 jaar geleden héérlijke set

Kid_C

Legacy Member
dag 1 - vrijdag 17 juli
The Subs
Dr Lektroluv
Sound of Stereo
Slagsmalsklubben
Riton
Mr Magnetik

koop ticket (€15)

dag 2 - zaterdag 18 juli
Mark Farina
Red D & Lady Linn
Jazzanova + Paul Randolph
Gilles Peterson + Earl Zinger

koop ticket (€15)

dag 3 - zondag 19 juli
Miss Kittin & The Hacker
Ben Klock
Joris Voorn
Paul Brtschitsch
Nathan Fake

koop ticket (€15)

dag 4 - maandag 20 juli
dj Hell
Jesse Rose
Optimo
Stijn
Battant

koop ticket (€15)

dag 5 - dinsdag 21 juli
Tiefschwarz
Santé
Ruede Hagelstein
Audiofly
dj T.
Einzelkind

koop ticket (€15)

dag 6 - donderdag 23 juli
Benga
dj Hype & Daddy Earl
Leila
Tim Exile
Clark
Starkey

koop ticket (€15)

dag 7 - vrijdag 24 juli
Carl Craig
Henrik Schwarz
Gaslamp Killer
MVSC

koop ticket (€15)

dag 8 - zaterdag 25 juli
N.A.S.A.
Djedjotronic
Partyharders Squad
Metronomy
Mickey Moonlight

koop ticket (€15)

dag 9 - zondag 26 juli
Trentemoller
Lulu Rouge
Hercules and Love Affair

koop ticket (€15)

dag 10 - maandag 27 juli
Richie Hawtin
Click Box
Barem
Disko Drunkards
Who Made Who
the Glimmers
Nid & Sancy
Andrew Weatherall

koop ticket (€15)

JackM

Legacy Member
Da wordt voorlopig al dag 2, 7, 9 en 10 en mss nog 3 ook al zal da wslk nei lukken.

D3C0Y

Legacy Member
vandaag ist zover sletjes, de kickoff van 10days
den deze is alzins present.

Klopgeest

Legacy Member
Dit jaar alleen maar dag 3 en 10, het driehoek podium moet naar het schijnt geweldig zijn?

JackM

Legacy Member
Yup, het is geweldig :D
En wie naar binnengaat, vergeet genen goeiendag te zeggen als ik u stempel controleer :p

JackM

Legacy Member
Maandag nie en ook nie constant, tis afgewisseld met iet backstage.

koebeest

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Yup, het is geweldig :D
En wie naar binnengaat, vergeet genen goeiendag te zeggen als ik u stempel controleer :p

Ah, was jij dat . Ik dacht "ochere dien kerel" xD "moet die daar heel de tijd staan" xD

Robust²

Legacy Member
Verdorie, ik was het wat vergeten dat 10DO gister al startte, had graag SMK nog eens gezien :(

D3C0Y

Legacy Member
en W A T een feestje dat ge gemist hebt met slagmals, zowaar party of the century :p


klein day 1 reportje,

Mr magnetik, cava
the Subs, heerlijk (kvraag mij af vanwaar de zanger opeens zijn broek terughad na zijn stagedive :p)
wou lektroluv niet zien, dus technoroom is gaan checken. Dunno wie daar bezig was maar twas te saai voor mij, dan maar Fanklub Dj's gaan zien, waren as usual nog deftig

Dan, Slagsmalsklubben. Op dour vorig jaar vond ik ze al super vet, maar dit ging er toch nog enkele stappen over :woohoo:

Laatste half-uur van Lektroluv toch nog gaan kijke, viel nog mee maar te commercieel :p.
Avond afgesloten in een bijna lege techno room (waarom dat het er leeg was weet ik niet, want het was er wel lekkere muziek)

D3C0Y

Legacy Member
minpunten dit jaar zijn wel,

- nergens maar dan ook nergens een timetable gezien aan de muren.
- geen kastjes van 10 dagen
- de huge fan die vorig jaar int midden in de bacardiroom hangt is weg, bij gevolg is er nu nog minder ventilatie etc. in de bacardiroom (staan zelfs meer fans in een lege ballroom had ik den indruk...)
- den ingang beneden aan het water is emergency exit only, naar het einde toe worden die trappen op en neer gaan toch wel pokke irritant :p

Klopgeest

Legacy Member
Ik heb 2 filmkes gezien van 10 days off, en ze kruipen elke keer maar op dat podium? Hopelijk dat security er hard voor optreedt, verneukt serieus de sfeer!

Anyway, morgen dag 1 voor mij

Robust²

Legacy Member
Ik heb Slagsmals gelukkig al eens gezien dit jaar, anders zou ik serieus balen, maar toen was er letterlijk nog geen 10 man in een klein chiro zaaltje. Daardoor was er niet al te veel sfeer, en ik dacht wel dat ze op een event als 10DO het dak van de zaal zouden spelen :sad:

D3C0Y

Legacy Member
Klopgeest zei:
Ik heb 2 filmkes gezien van 10 days off, en ze kruipen elke keer maar op dat podium? Hopelijk dat security er hard voor optreedt, verneukt serieus de sfeer!

Anyway, morgen dag 1 voor mij

manne van slagmals vroegen er om, dusja

op een bepaald moment rook Frej wiet en zei hem "ja breng dien joint maar naar het podium" en dan mocht er zo 3-4 man opt podium achter hun en dan opeens mocht iedereen erop :D, da was totaal ni erg voor de sfeer (hielp zelfs)

maarja voor de security is dat idd wel niet prettig, ze vroegen gewoon kalm om er af te gaan en als ge niet luisterde kreeg ge een lichte duw

tzelfde in de bacardiroom, als ge daar ene op het piramide podium ziet kruipen en dan op zijn bek gaan omdat hij er af glijdt is ooh zo grappig :')

koebeest

Legacy Member
D3C0Y zei:
manne van slagmals vroegen er om, dusja

op een bepaald moment rook Frej wiet en zei hem "ja breng dien joint maar naar het podium" en dan mocht er zo 3-4 man opt podium achter hun en dan opeens mocht iedereen erop :D, da was totaal ni erg voor de sfeer (hielp zelfs)

maarja voor de security is dat idd wel niet prettig, ze vroegen gewoon kalm om er af te gaan en als ge niet luisterde kreeg ge een lichte duw

tzelfde in de bacardiroom, als ge daar ene op het piramide podium ziet kruipen en dan op zijn bek gaan omdat hij er af glijdt is ooh zo grappig :')

Dienen enen gezien die naar de benen sprong van die 2 gasten :') . Paha
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan