Archief - HTC Magic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deso

Legacy Member
2 dagen geleden dit bericht was het laatste:

Het mag genoeg zijn met die bedreigingen. Ik vertrek straks naar mijn werk (ja er zijn mensen die ook moeten werken en die niet elke 5 min. op de pc zitten) en kom daar dagelijks in contact met de politie.

En ja, ik zal het dan ook niet laten hen te informeren of jij zomaar zulke leugens zomaar kan en mag verspreiden in het openbaar (laster en eerroof).

Mvg.

En ik ga morgen naar de politie.

WTFMAN

Legacy Member
laster en eerroof , manman sommige grijpen altijd maar al te graag naar dat !!! Schandalig gewoon :s Bewijs is duidelijk en nog zo doen , echt een EZEL is me da !

Hij speelt de slachtofferrol , terwijl hij de dader is :s

Rorschach

Legacy Member
Moest het nu deso zijn dat aan het liegen is (wat ik zeer hard betwijfel) dan wordt ebay zijn naam door het slijk gehaald. Hij kan dat voor de vrederechter trekken en hier een morele schade voor vragen (wat in de meeste gevallen nooit wordt uitbetaald voor zo'n luttige bedragen).

Althans zo beweerd mijn boek van recht :).

WTFMAN

Legacy Member
Dider zei:
Ook online te doen? waar het slechts over een nick-name gaat?

idd ! Nergens staan zijn gegevens hier zichtbaar , gwn een nicknaam , die overigen gecopyright is niet? lol

Rorschach

Legacy Member
Zolang deso hier geen naam zet zoals 'Jan Jansens' doet hij in principe niets mis. Ook heeft hij niet het unieke eigendom op de naam 'ebay' dus het valt al helemaal in het water!

Maar pas op jongens, want deze badboy komt dagelijks in contact met de politie! :cool:

Triple0

Legacy Member
het amuseert me hoe deze ebay rond de pot draait en afkomt met zowel loze argumenten als bedreigingen

Dider

Legacy Member
Ik hoop dat de mods hier toch al eens mee contact hebben opgenomen? en eventueel een blok hebben gedaan op z'n ip adres...

Tristan

Legacy Member
Dider zei:
Ik hoop dat de mods hier toch al eens mee contact hebben opgenomen? en eventueel een blok hebben gedaan op z'n ip adres...

Waarom zou je, een waarschijnlijk dynamisch, IP blokken? :/

ruud_vx

Legacy Member
mag ik even nieuwsgierig zijn en een update vragen?
Is er nog iets gebeurd ondertussen?

Rorschach

Legacy Member
Sorry voor de bump maar is dit ondertussen al in orde? Gewoon super nieuwsgierig!

deso

Legacy Member
Ik heb een dossier ingediend bij de politie, en bij de E-police.
Bij de politie zelf konden ze er niet veel aan doen omdat ik het toestel werkelijk gekregen had, al zeiden ze zelf dat het in een erbarmelijke staat was. Maar die dingen kunnen ze weinig aan doen zeggen ze.

En van de e-police heb ik niks teruggehoord.

Dus proficiat Ebay, ge moogt trots zijn op uw 230 euro dat je me bedrogen hebt.
Laffe, vuile fucking JANET

Cyaankali

Legacy Member
Bij deze wordt de thread gesloten want anders blijft dat hier duren.

Ik hoop alvast dat beide partijen tot een alternatief kunnen komen en mocht dat niet zo zijn dan is dat wederom een jammerlijke zaak.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan